Domovská stránka > J > Jak Na Onedrive?

Jak na OneDrive?

Vyberte OneDrive a přihlaste se k účtu Microsoft.
...
  1. Vyberte Soubor > Uložit kopii >OneDrive – Osobní.
  2. Vyberte Sem zadejte název souboru a zadejte název.
  3. Pokud chcete k uložení použít jinou složku, vyberte Procházet a vyberte požadovanou složku.
  4. Vyberte Uložit.

Přečtěte si více

Související článek

Jak nastavit OneDrive na PC?

Můžete se přihlásit ke svému účtu pod účtem, který chcete synchronizovat. Toto je poslední část nastavení. Budete moci synchronizovat své soubory s počítačem.

Na co je OneDrive?

OneDrive je cloudová služba Microsoftu, která vás spojuje se všemi vašimi soubory. Umožňuje ukládat a chránit soubory, sdílet je s ostatními a dostat se k nim odkudkoli na všech svých zařízeních.
A další otázka, jaký je rozdíl mezi sharepoint a onedrive?
OneDrive zajišťuje konzistentní intuitivní prostředí pro soubory na všech vašich zařízeních, včetně webu, mobilního zařízení a plochy počítače s Windows nebo Macu. Na pozadí SharePoint v Microsoftu 365 poskytuje služby obsahu pro všechny soubory v Microsoftu 365, včetně souborů, se Yammer Teams a Outlook.

Kolik stojí OneDrive?

OneDrive Standalone 100GB - tato varianta nabízí celkem 100 GB diskového prostoru a zaplatíte za ni 49 korun měsíčně. Microsoft 365 pro jednotlivce - tato varianta nabízí celkem 1 TB diskového prostoru na OneDrivu. Zaplatíte za ni 189 korun měsíčně nebo 1 899 korun ročně.
Jak udělit přístup na OneDrive?
Stačí kliknout pravým tlačítkem myši na soubor nebo složku ve vaší OneDrive složce na počítači a vybrat Sdílet OneDrive odkaz.

Související článek

Jak se zbavit OneDrive?

V nastavení vyberte účet, který chcete z počítače odebrat.

Kde najdu OneDrive?

Pokud k OneDrivu nemáte přihlášené žádné účty

Vyberte tlačítko Start, vyhledejte text „OneDrive" a pak OneDrive otevřete: Ve Windows 10 vyberte OneDrive. Ve Windows 7 v části Programy vyberte Microsoft OneDrive. Ve Windows 8.1 vyhledejte OneDrive pro firmy a pak vyberte aplikaci OneDrive pro firmy.
Někdo se také může ptát, jak nastavit onedrive pro firmy?
Službu OneDrive pro firmy můžete povolit takto:
  1. V centru pro správu Microsoft Power Platform vyberte prostředí.
  2. Vyberte Nastavení > Integrace > Nastavení správy dokumentů.
  3. Výběrem Povolit OneDrive pro firmy můžete službu povolit a potom vybrat možnost OK.

Jak založit OneDrive?

Pokud nemáte účet Microsoft, můžete si ho vytvořit.
  1. Přejděte na OneDrive.com a vyberte zadarmo.
  2. Vyberte vytvořit účet Microsoft.
  3. Zadejte svoji e-mailovou adresu a heslo, které chcete použít, a vyberte Další. Nebo vyberte použít telefonní číslo, zadejte svoje telefonní číslo a vyberte Další.
Lidé se také ptají, jak zrušit zálohování na onedrive?
Na kartě Účet klikněte na Vybrat složky. V okně Synchronizovat vaše soubory z OneDrivu na tomto počítači zaškrtněte a pak zrušte zaškrtnutí políčka Synchronizovat všechny soubory a složky na mém OneDrivu. (Prvním zaškrtnutím vyberete všechna políčka a zrušením zaškrtnutí zrušíte výběr všech políček.)

Lidé se také ptají, jak připojit onedrive jako disk?

Otevřete Průzkumník Windows a vyvolejte dialog Připojit síťový disk. Do pole složka vložte adresu https://AdresaPortalu.sharepoint.com/personal/VaseIdUzivatele/Documents/ přizpůsobenou podle vaší adresy portálu Sharepoint. Stiskněte tlačítko Dokončit, disk OneDrive se automaticky připojí.

By Silsbye Knilands

Similar articles

Jak stáhnout soubory z OneDrive do PC? :: Co je rozhraní API?
Užitečné odkazy