Domovská stránka > J > Jak Zahrnout Složku Do Onedrive?

Jak Zahrnout složku do OneDrive?

V levém navigačním podokně v části OneDrivevyberte Sdílené. Soubory a složky, které si můžete přidat na svůj OneDrive, jsou označené Může upravit. Vyhledejte složku, kterou chcete přidat, vyberte kruh na dlaždici složky a v horní nabídce vyberte Přidat zástupce do složky Moje soubory.

Přečtěte si více

Související článek

Jak vyčistit složku Temp?

Vyberte jednotku, kterou chcete vyčistit, a potom vyberte možnost OK. V části Soubory k odstranění vyberte typy souborů, které chcete odstranit. Vyberte možnost OK.

Lidé se také ptají, jak zrusit zalohovani onedrive?

Klikněte na Start, do vyhledávacího pole napište OneDrive a potom vyberte OneDrive ve výsledcích hledání. Nápověda a nastavení > Nastavení. Na kartě Účet klikněte na Zrušit propojení tohoto počítače PC a pak na Zrušit propojení účtu.
Když to vezmeme v úvahu, jak na onedrive?
Vyberte OneDrive a přihlaste se k účtu Microsoft.
...
  1. Vyberte Soubor > Uložit kopii >OneDrive – Osobní.
  2. Vyberte Sem zadejte název souboru a zadejte název.
  3. Pokud chcete k uložení použít jinou složku, vyberte Procházet a vyberte požadovanou složku.
  4. Vyberte Uložit.

Navíc, jak zálohovat data na onedrive?

Nastavení zálohování složek počítače

Nápověda a nastavení > Nastavení a pak zálohování > Spravovat zálohování. V dialogovém okně Zálohovat složky se ujistěte, že jsou vybrané složky, které chcete zálohovat. Vyberte Spustit zálohování. Během synchronizace souborů do OneDrive můžete dialogové okno zavřít.
Lidé se také ptají, jak aktivovat onedrive?
Pokud k OneDrivu nemáte přihlášené žádné účty
  1. Vyberte tlačítko Start, vyhledejte text „OneDrive" a pak OneDrive otevřete: Ve Windows 10 vyberte OneDrive.
  2. Když se spustí nastavení OneDrivu, zadejte svůj osobní, pracovní nebo školní účet a pak klikněte na Přihlásit se.

Související článek

Jak smazat složku Windows?

Nejjednodušší způsob, jak odebrat soubor z Průzkumníka Windows, je najet na konkrétní soubor nebo adresář.

Jak synchronizovat složku s OneDrive?

Synchronizace OneDrivu na počítači
  1. Klikněte na Start, zadejte OneDrive a vyberte OneDrive.
  2. Přihlaste se k OneDrivu pod účtem, který chcete synchronizovat. Tím dokončíte nastavení. Vaše onedrivové soubory se začnou synchronizovat s vaším počítačem.
Jak synchronizovat složky?
Klikněte na ikonu zeleného ozubeného kola vedle tlačítka Synchronizace, kde následně vyberte Vlastní. Po pravé straně v sekci Kategorie můžete předvolit akci pro každou z možných situací. Samotnou synchronizaci souborů zahajte stiskem tlačítka Synchronizace.

Jak namapovat OneDrive?

Kliknout pravým tlačítkem > Vlastnosti (Properties) a zde záložka Sdílení (Sharing). Kliknout na tlačítko Rozšířené sdílení (Advanced Sharing) > zaškrtnout checkbox Sdílet složku / Share this folder. Zadat jak se to má jmenovat – např. „OneDrive – JmenoFirmy„, ale může to být cokoliv.
A jak zrušit automatické ukládání na onedrive?
Pokud chcete automatické ukládání vypnout standardně pro všechny soubory, přejděte na Soubor > Možnosti > Uložit a zrušte zaškrtnutí políčka Ve výchozím nastavení v <application> automaticky ukládat soubory na OneDrivu a SharePointu Online.

A další otázka, jak vynutit synchronizací onedrive?

OneDrive se zasekne na "Čeká se na synchronizaci".
...
Složka zobrazuje čekající synchronizaci, ale žádný soubor není viditelný.
  1. Vytvořte novou složku.
  2. Zkopírujte všechny soubory ze složky Synchronizovat čekající na vyřízení do nové složky.
  3. Odstraňte složku Synchronizovat čekající na vyřízení.

By Andy

Similar articles

Jak uvolnit místo na OneDrive? :: Jak zrušit automatické ukládání na OneDrive?
Užitečné odkazy