Domovská stránka
> N
> Na Co Je Onedrive?
Na co je OneDrive?
Nejste si jistí, co je OneDrive? Ve službě OneDrive můžete bezpečně ukládat svoje fotky, soubory a složky na jednom místě, sdílet je s ostatními a dostat se k nim odkudkoliv.
Jak nastavit OneDrive na PC?
Synchronizace OneDrivu na počítači
- Klikněte na Start, zadejte OneDrive a vyberte OneDrive.
- Přihlaste se k OneDrivu pod účtem, který chcete synchronizovat. Tím dokončíte nastavení. Vaše onedrivové soubory se začnou synchronizovat s vaším počítačem.
V oznamovací oblasti Windows na hlavním panelu vyberte ikonu OneDrive cloudu. Vyberte Nastavení > & Nastavení nápovědy. Na kartě Backup vyberte Spravovat zálohování. V okně se zprávou Zálohovat složky vyberte složky, které chcete zálohovat, a pak vyberte Spustit zálohování.
A jak neukládat na onedrive?
V části Nastavení počítače vyberte OneDrive. Na kartě Úložiště souborů vypněte přepínač Ukládat dokumenty standardně na OneDrive.
Jak se přihlásit do Outlooku z jiného počítače? Přejděte na přihlašovací stránku Outlook.com a vyberte Přihlásit se. Zadejte svou e-mailovou adresu nebo telefonní číslo a vyberte Další. Na stránce Zadat heslo zrušte zaškrtnutí políčka Zůstat přihlášeni. Zadejte vaše heslo a vyberte Přihlásit se.
Jak se pripojit na Outlook?
Otevřete Outlook a vyberte Soubor > Přidat účet. Na další obrazovce zadejte e-mailovou adresu, vyberte Upřesnit možnosti, zaškrtněte políčko Umožnit mi ručně si nastavit účet a vyberte Připojit. Vyberte typ účtu. Ve většině případů, kdy budete tuto možnost používat, vyberete IMAP.
Jak nastavit Outlook v PC? Rychlé přidání vašeho e-mailového účtu Outlook.com
- Otevřete Outlook a vyberte Soubor > Přidat účet.
- V Outlooku 2016 zadejte svoji e-mailovou adresu a vyberte Připojit.
- Pokud k tomu budete vyzváni, znovu zadejte heslo, vyberte OK a Dokončit a můžete začít používat Outlook.
Jak přepnout účet Microsoft?
Vyberte Start, klikněte pravým tlačítkem myši na ikonu názvu účtu (nebo obrázek) a pak vyberte Přepnout uživatele. Vyberte tlačítko Start na hlavním panelu. Potom na levé straně nabídka Start vyberte ikonu názvu účtu (nebo obrázek) > Přepnout uživatele > jiného uživatele.
Jak přidat účet na počítači? Přidání uživatelů na domácí počítač
- Vyberte Start > Settings > Accounts > Family & other users.
- V části Další uživatelé > Přidat dalšího uživatele vyberte Přidat účet.
- Zadejte informace o účtu Microsoft uživatele a postupujte podle pokynů.
Následně, kolik stojí cloudove uloziste?
Za 50 GB zaplatíte 25 Kč, za 200 GB pak 79 Kč a největší úložiště o 2 TB nabízí Apple za 249 Kč. Kromě velkých vývojářů, kteří se snaží zařadit cloudové úložiště jako součást vlastního operačního systému, nabízí online úložiště dat i velká řada dalších společností.
Similar articles
- Jak smazat věci z OneDrive?
Ve Windows 10, Windows 8.1 nebo v desktopové aplikaci OneDrive vyberte složku OneDrive, vyberte položky, které chcete odstranit, a stiskněte klávesu Delete na klávesnici.
- Jak sdílet soubor na OneDrive?
Kliknutím na soubor nebo složku v počítači je můžete sdílet s ostatními. Odkaz můžete zkopírovat do schránky a vložit kamkoli chcete.
- Jak funguje OneDrive?
Když si nastavíte účet Microsoft a budete používat služby, jako je Outlook.com nebo Xbox, získáte osobní online úložiště OneDrive pro domácnosti. Pomocí služby OneDrive můžete ukládat dokumenty, fotografie a další soubory do cloudu, sdílet je s přáteli a dokonce spolupracovat na obsahu.
- Jak vycistit OneDrive?
Vyberte tlačítko Start, do vyhledávacího pole zadejte příkaz Programy a ze seznamu výsledků vyberte možnost Přidat nebo odebrat programy.
- Jak zálohovat soubory na OneDrive?
- Jak zrušit automatické ukládání na OneDrive?
- Jak Zahrnout složku do OneDrive?
- Jak uvolnit místo na OneDrive?