Domovská stránka > J > Jak Zastavit Synchronizací Onedrive?

Jak zastavit synchronizací OneDrive?

Přejděte do nabídky Start, do vyhledávacího pole zadejte OneDrive a vyberte OneDrive pro práci nebo školu. Vyberte složku, jejíž synchronizaci chcete zastavit, a pak klikněte na Zastavit synchronizaci. Kliknutím na Ano vyjádřete souhlas s trvalým zastavením synchronizace složky a potom klikněte na OK.

Přečtěte si více

Související článek

Jak nastavit OneDrive na PC?

Můžete se přihlásit ke svému účtu pod účtem, který chcete synchronizovat. Toto je poslední část nastavení. Budete moci synchronizovat své soubory s počítačem.

Někdo se také může ptát, jak pripojit onedrive?

Synchronizace OneDrivu na počítači
  1. Klikněte na Start, zadejte OneDrive a vyberte OneDrive.
  2. Přihlaste se k OneDrivu pod účtem, který chcete synchronizovat. Tím dokončíte nastavení. Vaše onedrivové soubory se začnou synchronizovat s vaším počítačem.
Jak vypnout ukládání na OneDrive?
Zastavení stahování OneDrive na mobilním zařízení
  1. Otevřete oznámení Správce stahování.
  2. Klepněte na Zrušit u stahování souboru, který chcete zastavit.

Jak vypnout synchronizaci?

Odhlášení a vypnutí synchronizace
  1. Na telefonu či tabletu Android otevřete Chrome .
  2. Vpravo od adresního řádku klepněte na ikonu možností Nastavení.
  3. Klepněte na své jméno.
  4. Klepněte na Odhlásit se a vypnout synchronizaci.
Když to vezmeme v úvahu, proč se nesynchronizuje onedrive?
Účet OneDrivu je plný, uzamčený nebo zablokovaný

Pokud je váš OneDrive plný, uzamčený nebo zablokovaný, můžete být od OneDrivu na počítači odhlášeni. Přihlaste se na web OneDrivu a podle pokynů na obrazovce účet odblokujte. Přečtěte si další informace v článku Co znamená zablokování účtu OneDrive?

Související článek

Jak se zbavit OneDrive?

V nastavení vyberte účet, který chcete z počítače odebrat.

Jak se odhlásit z OneDrive na PC?

Odebrání účtu OneDrive z počítače
  1. Na panelu nabídekWindows hlavního panelu nebo Mac vyberte ikonuOneDrive Cloud.
  2. Vyberte Nápověda a nastavení
  3. V Nastavenívyberte účeta pak vyberte zrušit propojení tohoto počítače PC.
Jak uvolnit místo na OneDrive?
Spravujete úložiště a omezení OneDrivu
  1. Přejděte na stránku Správa úložiště a přihlaste se účtem Microsoft, který používáte pro OneDrive.
  2. Výběrem Vysypat koš trvale odstraňte soubory v koši a uvolněte tak místo.
  3. Výběrem Co zabírá místo můžete zobrazit velké soubory a fotky a odstranit ty, které už nepotřebujete.

Jak namapovat OneDrive?

Kliknout pravým tlačítkem > Vlastnosti (Properties) a zde záložka Sdílení (Sharing). Kliknout na tlačítko Rozšířené sdílení (Advanced Sharing) > zaškrtnout checkbox Sdílet složku / Share this folder. Zadat jak se to má jmenovat – např. „OneDrive – JmenoFirmy„, ale může to být cokoliv.
Lidé se také ptají, jak zahrnout složku do onedrive?
V levém navigačním podokně v části OneDrivevyberte Sdílené. Soubory a složky, které si můžete přidat na svůj OneDrive, jsou označené Může upravit. Vyhledejte složku, kterou chcete přidat, vyberte kruh na dlaždici složky a v horní nabídce vyberte Přidat zástupce do složky Moje soubory.

Jak vypnout cloud?

Můžete si vybrat, pro které aplikace v zařízení chcete iCloud používat, nebo můžete iCloud úplně vypnout.
...
Na Macu
  1. Vyberte nabídku Apple  > Předvolby systému a klikněte na Apple ID.
  2. Klikněte na iCloud.
  3. Vyberte nebo zrušte výběr jednotlivých aplikací.

By Selig

Similar articles

Jak sundat fólie z oken u auta? :: Jak změnit heslo administrátora?
Užitečné odkazy