Domovská stránka
> C
> Co Je To Sklik?
Co je to Sklik?
Sklik je český reklamní systém provozovaný společností Seznam.cz, který umožňuje zobrazování reklamy ve vyhledávání na Seznam.cz a na nejnavštěvovanějších webech českého internetu. Sklik reklamou zasáhnete přes 95 % všech uživatelů českého internetu. Založit účet a začít inzerovat může úplně každý.
Jak funguje Google reklama?
Jak tedy služba Google Ads určuje, které reklamy se mají zobrazovat? Vše probíhá rychlostí blesku v aukci reklam, která je spuštěna pokaždé, když někdo zadá vyhledávací dotaz na Googlu, případně navštíví web, který zobrazuje reklamy. Pro každou reklamu v aukci vypočítává služba Google Ads skóre zvané hodnocení reklamy.
Můžete se také zeptat, co je to obsahová reklama? Reklamy v obsahové síti se automaticky zobrazují ve formě bannerů (jde o text či kombinaci obrázku a textu) na webových stránkách, se kterými se pojí vybraná klíčová slova a souvisí s jeho obsahem.
Pokud jde o toto, co je to bannerová slepota?
Pojem bannerová slepota (anglicky Banner Blindness) označuje odolnost uživatelů vůči bannerové reklamě, respektive její podvědomé ignorování. Tento jev byl poprvé popsán v roce 1998.
Jaký je hlavní cíl zobrazování rozšíření reklam? Pokud chcete své reklamy zvětšit a poskytnout lidem více důvodů, proč na ně kliknout, přidejte rozšíření. Rozšíření přidávají pod reklamu řadu důležitých firemních údajů, jako například místa, další odkazy, ceny a podobně. Z tohoto důvodu doporučujeme rozšíření takřka všem inzerentům.
Který z následujících nástrojů by bylo vhodné použít pro získání přehledu o frázích a otázkách které lidé vyhledávají online v daném tématu?
Konkrétně jde o nástroje Google Analytics a Google Search Console.
Co je obsahová inzertní síť? Skupina více než dvou milionů webů, videí a aplikací, kde se mohou zobrazovat vaše reklamy. Weby v Obsahové síti oslovují více než 90 % uživatelů internetu na celém světě.
Můžete se také zeptat, ve kterých službách google může remarketing zobrazovat relevantní reklamy?
Na základě svých dat můžete znovu oslovit lidi, kteří už s vaší značkou nebo službami dříve provedli nějakou interakci na mobilu nebo na počítači. Reklamy se uživatelům z tohoto segmentu zobrazují, když procházejí stránky na Googlu nebo na partnerských webech.
Proč je při plánování obsahových reklamních kampaní důležité stanovit si čile? Pokud si předem stanovíte cíle, budete pak moci své obsahové kampaně lépe naplánovat a implementovat. Konečný cíl kampaně bude mít vliv nejen na segmenty publika, které oslovíte, ale také na rozpočet a cenové nabídky, na kreativy, a dokonce i na metriky, které se rozhodnete měřit.
Co je nezbytné pro spuštění reklam z DRTG v Sklik CZ?
DRTG reklamy zobrazují logo vašeho e-shopu. Je tedy potřeba založit a vyplnit firemní profil na službě Firmy.cz. Při registraci každého eshopu na Zboží.cz administrátoři propojují eshop s profilem na Firmy.cz – není třeba žádného dalšího nastavení. Pro zobrazení inzerce si ověřte, že máte logo nahrané.