Domovská stránka
> C
> Co Je To Ppc?
Co je to PPC?
Platba za kliknutí (anglicky pay-per-click, PPC) je model internetové reklamy, kde inzerent platí za kliknutí na reklamní inzerát.
A jak funguje ppc?
Jak to funguje? Princip PPC reklamy spočívá v tom, že inzerent neplatí za zobrazení daného inzerátu, ale až za samotné prokliknutí reklamy. Jinými slovy, inzerent platí pouze za návštěvníky svých stránek, které reklama zaujala na tolik, že se chtěli dozvědět něco víc a proklikli se přes reklamu na web.
Lidé se také ptají, jak na ppc kampaně? Základní verzi PPC reklamy můžete vytvořit a spustit poměrně snadno a téměř ihned. Platíte, jen když o vaši reklamu někdo projeví zájem a klikne na ni. Výsledky reklamy můžete velmi přesně analyzovat a reklamu podle nich průběžně optimalizovat. Kampaň kdykoli spustíte, zastavíte nebo třeba jen dočasně pozastavíte.
Můžete se také zeptat, co je to ppc specialista?
PPC specialista je odborník na PPC (pay per click) reklamu. Nejčastěji se jedná o reklamu ve Facebooku (a Instagramu), Google Ads a skliku. Při výběru PPC specialisty doporučujeme klást důraz na hodnocení, které mu udělili předchozí kupující.
Jak začít s PPC? Jak začít? PPC vyžaduje praxi. Na internetu najdete spoustu článků, existují školení, přednášky, webináře, ale dokud to nezačnete reálně dělat, neumíte nic. Potřebujete vidět, jak to reálně funguje, pochopit princip.
Pokud jde o toto, co je to bannerová reklama?
Banner (anglicky „prapor", „plakát", česky se někdy označuje jako reklamní proužek) je druh reklamy používaný na WWW stránkách, či v softwarových aplikacích. Jedná se o zpravidla obdélníkový obrázek či animaci, případně interaktivní grafiku zobrazenou nejčastěji poblíž okraje obrazovky.
Kolik reklam by mělo být zahrnuto do jedné reklamní sestavy? Mějte v každé reklamní sestavě alespoň dvě aktivní reklamy.
Jakou Velkou výhodu mají obsahové reklamy?
Reklamy v obsahové síti jsou zobrazovány uživatelům, kteří sem přišli vyhledat konkrétní řešení. Je zde tedy veliká pravděpodobnost konverze. Další velkou výhodou jsou nízké náklady. PPC reklama, která je zobrazována v obsahové síti, je totiž levná.
Z jakých podkladů se tvoří produktové inzeráty v Sklik CZ? Produktovou skupinu je možné sestavovat z více atributů (parametrů) feedu. Jednotlivé skupiny atributů: Výrobce <MANUFACTURER> Kategorie <CATEGORYTEXT>
Lidé se také ptají, co je nejdůležitější při optimalizaci kampaně ve vyhledávačích?
Nápady na optimalizaci:
Možná cílíte na špatné klíčové slova, zkontrolujte si vyhledávací dotazy. Zvažte své cíle nabídek a rozpočty, abyste rozšířili svůj dosah na širší publikum. Zkontrolujte reklamy, zda v nich komunikujete správné sdělení.
Možná cílíte na špatné klíčové slova, zkontrolujte si vyhledávací dotazy. Zvažte své cíle nabídek a rozpočty, abyste rozšířili svůj dosah na širší publikum. Zkontrolujte reklamy, zda v nich komunikujete správné sdělení.