Domovská stránka > J > Jak Vytvořit Elektronický Formulář?

Jak vytvořit elektronický formulář?

Použití šablony formuláře
  1. Přejděte na Soubor > Nový ze šablony.
  2. Do pole Hledat zadejte formulář.
  3. Poklikejte na šablonu, kterou chcete použít.
  4. Vyberte Soubor > Uložit jakoa vyberte umístění pro uložení formuláře.
  5. Do pole Uložit jakozadejte název souboru a pak vyberte Uložit.

Přečtěte si více

Související článek

Jak vytvořit TXT soubor v cmd?

Chcete-li vytvořit soubor o velikosti 100 kB, nahraďte jej hodnotou fileSize 1000.

Lidé se také ptají, jak vyplnit pdf v mobilu iphone?

Vyplnění formuláře PDF
  1. V iPhonu nebo iPadu spusťte aplikaci Disk Google.
  2. Klepněte na soubor PDF, který chcete vyplnit.
  3. Dole klepněte na Vyplnit formulář. Pokud se vám tato možnost nezobrazuje, možná soubory PDF vyplňovat nemůžete.
  4. Zadejte informace do formuláře PDF.
  5. Vpravo nahoře klepněte na Uložit.
Pokud jde o toto, jak vyplnit formulář online?
V horním navigačním panelu klikněte na možnost Podepsat > Vyplnit a podepsat.
...
Vyplnění formuláře
  1. Vyberte soubor PDF ze seznamu souborů nebo posledních souborů.
  2. Přidejte soubor PDF z počítače nebo jej přetáhněte do zvýrazněné oblasti.
  3. Soubory také můžete přetáhnout do nástroje Vyplnit a podepsat na stránce Podepsat.

Jak vyplnit PDF Mac?

Jak vyplnit a upravit PDF formulář v iOS
  1. Kliknutím na PDF formulář, nebo podobný dokument, který chcete upravit jej otevřete.
  2. Na obrazovce náhledu stiskněte v pravém dolním rohu ikonu kufříku.
  3. Otevře se samotná miniaplikace Markup.
  4. Klepněte do textového pole a napište požadovaný text.
Následně, jak vytvořit elektronický podpis zdarma?
Věděli jste, že je možné kvalifikovaným certifikátem elektronicky podepisovat PDF bez nutnosti koupě jakéhokoli programu? Řešením je Adobe Acrobat Reader DC, který je zcela zdarma a díky kterému je možné veškeré PDF dokumenty podepisovat digitálně.

Související článek

Jak vytvořit odkaz na Teams?

Chcete-li vytvořit odkaz, přejděte do týmu uvedeného v levé části aplikace.

Jak se podepsat elektronický?

Vlastní postup je jednoduchý:
  1. V programu Acrobat Reader DC – ke stažení zde, vyberte příslušný kvalifikovaný osobní certifikát (záložka Nástroje >> Certifikáty >> Digitálně podepsat).
  2. Vyberte místo, kam chce elektronický podpis vložit.
  3. Potvrďte hesla a další kroky.
A další otázka, jak vyplnit a podepsat pdf?
Otevřete dokument či formulář PDF v aplikaci Acrobat nebo Acrobat Reader. V pravém panelu klikněte na možnost Fill & Sign , nebo klikněte na ikonu Podepsat na panelu nástrojů. Klikněte na možnost Vyplnit a podepsat.

Jak nastavit PDF?

Kroky k nastavení aplikace Acrobat Reader DC nebo Acrobat DC jako výchozí program pro otevírání souborů PDF: Pravým tlačítkem klikněte na obrázek souboru PDF a potom vyberte možnost Vlastnosti. V dialogovém okně Vlastnosti pro daný soubor klikněte na tlačítko Změnit.
Jak vytisknout formulář?
Tisk prázdného formuláře
  1. Vyberte Další nastavení formuláře. > vytisknout formulář.
  2. Upravte nastavení tiskárny požadovaným způsobem.
  3. Vyberte Tisk.

Následně, kde je pdf?

Vytvářet PDF dokumenty lze jak v komerčním softwaru Acrobat od Adobe, tak v dalších programech (často však pouze jako export do PDF). Prohlížení je snazší, existují volně dostupné prohlížeče pro mnoho platforem, nejznámějším je oficiální prohlížeč mateřské firmy Adobe Reader.

By Torp Rutt

Similar articles

Jak vytvořit myšlenkovou mapu ve Wordu? :: Jak editovat PDF?
Užitečné odkazy