Domovská stránka > J > Jak Vytvořit Obsah V Libreoffice?

Jak vytvořit obsah v Libreoffice?

Po použití stylů je možné vytvořit obsah.
...
Vložení obsahu
  1. Klepněte na místo v dokumentu, kam si přejete vložit obsah.
  2. Zvolte Vložit - Rejstříky a tabulky - Rejstříky a tabulky a klepněte na záložku Rejstřík/tabulka.
  3. V poli Typ vyberte "Obsah".
  4. Vyberte možnost, kterou chcete.
  5. Klepněte na OK.

Přečtěte si více

Související článek

Jak vytvořit TXT soubor v cmd?

Chcete-li vytvořit soubor o velikosti 100 kB, nahraďte jej hodnotou fileSize 1000.

Jak Nečíslovat uvod?

Úvod se zpravidla nečísluje a většinou bývá první „viditelnou" číslovanou stranou, např. může začít od čísla 6 (titulní strany jako čestné prohlášení, poděkování apod.
Když to vezmeme v úvahu, jak vložit do wordu soubor?
Vložení nebo propojení se souborem ve Wordu
  1. Přejděte na Vložení > objektu.
  2. Vyberte Vytvořit ze souboru.
  3. Vyberte Procházet a zvolte soubor, který chcete použít.
  4. Vyberte Vložit.
  5. Zvolte Zobrazit jako ikonu pro vložení nebo Odkaz na soubor pro odkaz.
  6. Vyberte OK.

Někdo se také může ptát, jak se dělá obsah ve wordu 2007?

Jak vytvořit obsah ve Wordu 2007

Opět je třeba začít v horní liště, tentokrát je však třeba zvolit tlačítko Odkazy. Dále se zcela vlevo zobrazí možnost Obsah. Při jeho výběru se opět otevře další nabídka. Úplně dole, na jejím konci, klikneme na Vložit obsah... .
Jak se dělá obsah v Google dokumentu?
Přidání, změna nebo smazání obsahu
  1. Dokument otevřete v Dokumentech Google na počítači.
  2. Klikněte na místo, kde chcete mít obsah.
  3. Klikněte na Vložit. Obsah.
  4. Vyberte požadovaný vzhled obsahu.

Související článek

Jak vytvořit odkaz na Teams?

Chcete-li vytvořit odkaz, přejděte do týmu uvedeného v levé části aplikace.

A jak se Řádkuje ve wordu?

Přejděte na Domů >řádkování a mezery mezi odstavci. Vyberte Možnosti řádkovánía potom v části Mezery zvolte požadované možnosti. Pokud chcete změnit mezery před nebo za vybranými odstavci, vyberte šipku vedle před nebo za a zadejte požadovanou velikost mezery. Vyberte Nastavit jako výchozí.
A jak se dělá obsah v powerpointu?
Klikněte do textového pole na souhrnném snímku nebo na snímku osnovy a potom na kartě Domů klikněte na Vložit > Vložit jinak. V poli Vložit jinak vyberteformátovaný text (RTF) nebo Neformátovaný texta klikněte na OK. Pokud chcete změnit vzhled seznamu obsahu, můžete použít možnosti písma na kartě Domů.

Jak vytvořit obsah v bakalářské práci?

Obsah práce by měl obsahovat nadpisy vybraných úrovní kapitol včetně případného číslování kapitol a číslo stránky, na které kapitola začíná. Relativně jednoduché by bylo zkopírovat všechny nadpisy po dokončení práce, přidat čísla stránek se správným tabulátorem.
Jak správně číslovat kapitoly?
Na kartě Domů ve skupině Odstavec klikněte na šipku u tlačítka Víceúrovňový seznam. Klikněte na definici seznamu číslování kapitol (tu, která obsahuje text Nadpis 1 nebo Kapitola 1).

Lidé se také ptají, jak přidat nadpis 3?

Jednoduše vyberte text nadpisu, který chcete přizpůsobit, upravte jeho styly tak, jak chcete, a potom na kartě Domů ve skupině Styly klikněte pravým tlačítkem myši na styl nadpisu, který jste si přizpůsobili, a klikněte na Aktualizovat nadpis tak, aby odpovídal výběru.

By Ellersick

Similar articles

Jak zjistit server odchozí pošty? :: Co je to Obsah textu?
Užitečné odkazy