Domovská stránka > J > Jak Vytvořit Jednoduchou Tabulku V Excelu?

Jak vytvořit jednoduchou tabulku v Excelu?

Tabulku můžete vytvořit a naformátovat pro vizuální seskupení a analýzu dat.
  1. Vyberte buňku v datech.
  2. Vyberte Domů > Formátovat jako tabulku.
  3. Zvolte styl tabulky.
  4. V dialogovém okně Formátovat jako tabulku nastavte oblast buněk.
  5. Označte, jestli tabulka obsahuje záhlaví.
  6. Vyberte OK.

Přečtěte si více

Související článek

Jak vytvořit TXT soubor v cmd?

Chcete-li vytvořit soubor o velikosti 100 kB, nahraďte jej hodnotou fileSize 1000.

Jak scitat tabulky v Excelu?

Pokud potřebujete sečíst sloupec nebo řádek čísel, nechte Excel za vás. Vyberte buňku vedle čísel, která chcete sečíst, na kartě Domů klikněte na Automatické shrnutí, stiskněte Enter a máte hotovo. Když kliknete na Automatickéshrnutí, Excel automaticky zadá vzorec (který používá funkci SUMA)k sečtení čísel.
Následně, jak vytvořit sdílenou tabulku excel?
Klikněte na Revize > Sdílet sešit. Na kartě Úpravy zaškrtněte políčko Povolit úpravy více uživatelům. Na kartě Upřesnit vyberte požadované možnosti sledování a aktualizace změn a klikněte na tlačítko OK. Pokud je sešit nový, zadejte jeho název do pole Uložit jako.

A jak vytvořit aplikaci v excelu?

Postup při výrobě aplikace v Excelu
  1. URČENÍ POTŘEB UŽIVATELE.
  2. NÁVRH CELKOVÉ KONCEPCE A URČENÍ NEJVHODNĚJŠÍHO UŽIVATELSKÉHO PROSTŘEDÍ
  3. TVORBA TABULEK, VZORCŮ, FORMULÁŘŮ, PROGRAMOVÁNÍ PROCEDUR VE VBA.
  4. TESTOVÁNÍ, ODLADĚNÍ A ZABEZPEČENÍ APLIKACE.
  5. ÚPRAVA APLIKACE, VYTVOŘENÍ DOKUMENTACE A NÁPOVĚDY PRO UŽIVATELE.
Kde delat tabulky?
Tabulky Google jsou online tabulkový editor, ve kterém můžete vytvářet a formátovat tabulky a spolupracovat na nich s dalšími lidmi.

Související článek

Jak vytvořit odkaz na Teams?

Chcete-li vytvořit odkaz, přejděte do týmu uvedeného v levé části aplikace.

Někdo se také může ptát, kde vytvořit tabulku?

Google Sheets: Online editor tabulek bez poplatků | Google Workspace.
Když to vezmeme v úvahu, jak vytvořit sčítací tabulku?
Součty dat v tabulce aplikace Excel
  1. Klikněte kamkoli do tabulky.
  2. Přejděte na Nástroje tabulky > Návrh a zaškrtněte políčko pro Řádek souhrnů.
  3. Řádek souhrnů se vloží do dolní části tabulky.
  4. Vyberte sloupec, který chcete celkem, a pak v rozevíracím seznamu vyberte požadovanou možnost.

Jak zrušit formátování tabulky v Excelu?

Odebrání stylu tabulky

Vyberte libovolnou buňku v tabulce, ze které chcete odebrat aktuální styl tabulky. Na kartě Domů klikněte na Formátovat jako tabulku nebo rozbalte galerii Styly tabulek z karty Nástroje tabulky >Návrh (karta Tabulka na Macu). Klikněte na Vymazat.
Jak posunout tabulku v Excelu?
Přesouvání buněk přetažením
  1. Vyberte buňky nebo oblast buněk, které chcete přesunout nebo zkopírovat.
  2. Nastavte ukazatel myši na okraj ohraničení výběru.
  3. Když se ukazatel myši změní na ukazatel přesunutí , přetáhněte buňku nebo oblast buněk do jiného umístění.

Jak na sdílenou tabulku?

Sdílení excelového sešitu s ostatními
  1. Vyberte Sdílet.
  2. Vyberte oprávnění a pak Použít.
  3. Přidejte lidi.
  4. Pokud chcete, napište zprávu.
  5. Vyberte Poslat.

By Robinia

Similar articles

Jak se dostat na konec tabulky v Excelu? :: Jak spustit prezentací v Teams?
Užitečné odkazy