Domovská stránka > J > Jak Seřadit Pořadí V Excelu?

Jak seřadit pořadí v Excelu?

K tomuto se dá použít funkce Rank, která má tvar:
  1. = RANK(číslo;odkaz;pořadí),
  2. kde číslo je hodnota (číslo) jehož pořadí hledáte a odkaz je oblast seznamu čísel, ve kterých se dané číslo nachází a v rámci nichž se pořadí dělá.
  3. Jak na pořadí na závodech.
  4. Mají se například seřadit výsledky z nějakých soutěží či závodů.

Přečtěte si více

Související článek

Jak vypočítat IRR v Excelu?

Intervalová návratnost je vrácena funkcí IRR. Pomocí vzorce můžete IRR převést na roční míru návratnosti.

Jak seřadit Data v tabulce?

Řazení dat v tabulce
  1. Vyberte buňku v rámci dat.
  2. Vyberte Domů> filtr & řazení. Nebo. vyberte Data>Seřadit.
  3. Vyberte možnost: Řazení A až Z – seřadí vybraný sloupec ve vzestupném pořadí. Řazení od Z do A – seřadí vybraný sloupec v sestupném pořadí.
Jak seřadit dva sloupce v Excelu?
Seřazení podle více sloupců nebo řádků
  1. Vyberte libovolnou buňku v oblasti dat.
  2. Na kartě Data klikněte ve skupině Seřadit a filtrovat na tlačítko Seřadit.
  3. V dialogu Seřadit klikněte v části Sloupec v poli Seřadit podle na první sloupec, který chcete seřadit.
  4. V seznamu Řazení vyberte typ řazení.

Někdo se také může ptát, jak na funkce v excelu?

Po výběru funkce v dialogovém okně Vložit funkci Excel se spustí Průvodce funkcemi, ve kterém se zobrazí název funkce, všechny její argumenty, popis funkce a každého argumentu, aktuální výsledek funkce a aktuální výsledek celého vzorce.
A jak seřadit tabulku podle abecedy?
Klikněte kamkoli do tabulky a pak přesuňte ukazatel na písmeno nad sloupcem, podle kterého chcete sloupec seřadit. Klikněte na šipku, která se zobrazí u písmena sloupce, a pak vyberte některou volbu řazení: Seřadit vzestupně: Seřadí data v abecedním pořadí (od A do Z) nebo od nejnižší po nejvyšší číselnou hodnotu.

Související článek

Jak se počítá v Excelu?

Pokud chcete do vzorce zadat funkci, musíte vybrat prázdnou buňku. Pokud chcete vypočítat celkové tržby, zadejte levou závorku a stiskněte enter.

Někdo se také může ptát, jak nastavit filtr v excelu?

Vyberte data, která chcete filtrovat.
  1. Na kartě Data klikněte ve skupině Seřadit a filtrovat na tlačítko Filtr.
  2. Kliknutím na šipku. v záhlaví sloupců si zobrazíte seznam, ve kterém si navolíte, co chcete filtrovat. Poznámka V závislosti na typu dat ve sloupci vám Excel zobrazí buď Filtry čísel nebo Filtry textu.
Když to vezmeme v úvahu, jak na funkcí svyhledat?
Syntaxe SVYHLEDAT. Funkce SVYHLEDAT (anglicky název: VLOOKUP) vyhledá v prvním sloupci tabulky požadovanou/hledanou hodnotu a vrátí hodnotu, která je ve stejném řádku (jako nalezená hodnota), ale nachází se v jiném (námi určeném) sloupci zdrojové tabulky.

Jak udělat horní index v Excelu?

Na kartě Domů klikněte ve skupině Písmo na ikonu pro otevření Nastavení písmo. Stiskněte CTRL+1. V části Efektyzaškrtněte políčko Horní index nebo Dolní index a klikněte na OK. Tip: Přestože Excel tyto příkazy nemají rychlé klávesové zkratky, můžete v nabídkách a dialogech procházet jenom pomocí klávesnice.
Následně, jak vybrat data v excelu?
Klikněte pravým tlačítkem myši na graf a zvolte Vybrat data. Na listu, který obsahuje zdrojová data grafu, se zobrazí dialogové okno Vybrat zdroj dat. Po opuštění dialogového okna klikněte na list a potom kliknutím a přetažením vyberte všechna data, která chcete použít pro graf, včetně nové datové řady.

Jak vypnout řazení v Excelu?

Na kartě Domů klikněte ve skupině Úpravy na seřadit & apotom klikněte na Vymazat.

By Griffin Mancia

Similar articles

Jak seřadit text ve Wordu podle abecedy? :: Jak pridat slozku na plochu Iphone?
Užitečné odkazy