Domovská stránka
> J
> Jak Roztahnout Datum V Excelu?
Jak Roztahnout datum v Excelu?
Pakliže si přejete vytvořit například pouze posloupnost dat pondělků v měsíci červenec, vepište pod sebe (vedle sebe) data dvou pondělků, čímž Excelu krok jednoduše udáte. Následně můžete data opět „roztáhnout“. I zde se Excel řídí opravdovým kalendářem a vyplňuje pouze existující data.
Lidé se také ptají, jak vyplnit celý sloupec v excelu?
Ve skutečnosti existuje Vyplnit příkaz na pásu karet aplikace Excel, který vám pomůže rychle aplikovat vzorec na celý sloupec nebo řádek. Nejprve zadejte vzorec = (A1 * 3 + 8) / 5 do buňky C1 (první buňka sloupce, kde zadáte stejný vzorec), za druhé vyberte celý sloupec C a poté klikněte Home > Vyplnit > Dolů.
Pokud jde o toto, jak převést text na číslo v excelu? Vyberte buňky s čísly uloženými jako text. Na kartě Domů klikněte na Vložit > Vložit jinak. Klikněte na Násobit a pak klikněte na OK. Excel vynásobí každou buňku číslem 1 a přitom převede text na čísla.
A jak zmenit vzorec?
Další metodou je mentální trénink, který úspěšně používají například sportovci v rámci dušení přípravy na výkon a konfrontaci se soupeři. Tato metoda spočívá v soustředění celé mysli na jeden jediný bod a objevení nové skutečnosti. Výsledkem je změna vnímání sebe sama a reakcí na okolí.
Jak rozdělit list v Excelu? Rozdělení listu na podokna
- Vyberte pod řádkem, ve kterém chcete rozdělení, nebo sloupec napravo od místa, kde chcete rozdělení rozdělit.
- Na kartě Zobrazení klikněte ve skupině Okno na Rozdělit. Pokud chcete podokna rozdělení odebrat, klikněte znovu na Rozdělit.
Jak vložit checkbox do Excelu?
> Možnosti aplikace Excel > Oblíbené > Zobrazit na pásu kartu Vývojář.
- Pokud chcete přidat zaškrtávací políčko, klikněte na kartu Vývojář, klikněte na Vložit a v oddílu Ovládací prvky formuláře klikněte na .
- Klikněte na buňku, do které chcete přidat ovládací prvek zaškrtávacího políčka nebo přepínače.
V nabídce Excel klikněte na Předvolby. V části Vzorce a seznamyklikněte na Automatické dokončování. Do pole Zobrazit možnosti po zadání zadejte počet písmen, která chcete zadat, než se zobrazí nabídka Automatické dokončování.
Jak funguje funkce když v Excelu?
Funkce KDYŽ, jedna z logických funkcí, vrátí jednu hodnotu, pokud se zadaná podmínka vyhodnotí jako Pravda, a jinou hodnotu, pokud se vyhodnotí jako Nepravda. Příklady: =KDYŽ(A2>B2;"Překročil se rozpočet.";"OK") =KDYŽ(A2=B2;B4-A4;"")
A jak vytvořit obsah? Kliknutím označte místo, kam chcete vložit obsah (obvykle na začátek dokumentu). Klikněte na Odkazy > Obsah a potom v seznamu vyberte styl Automatický obsah. Poznámka: Pokud použijete styl Ruční obsah, Word nebude pomocí nadpisů vytvářet obsah a nebude ho automaticky aktualizovat.
Můžete se také zeptat, jak nečíslovat obsah?
Ve Wordu podržte stisknutou klávesu CTRL a vyberte položku obsahu, kterou chcete přesunout na danou stránku v dokumentu. Toto funguje pro číslované i nečíslované položky obsahu.
Similar articles
- Jak udělat tlačítko v Excelu?
Pokud chcete, aby se tlačítko zobrazilo v levém horním rohu, musíte kliknout na umístění na listu. Pokud chcete tlačítku přiřadit makro, klepněte na tlačítko OK.
- Jak převod VCF do Excelu?
Pro převod dokumentů VCF můžete použít libovolnou platformu. Není třeba se registrovat. Jednoduše přetáhněte soubor VCF do formuláře pro odeslání, vyberte požadovaný výstupní formát a klikněte na tlačítko Převést. Po dokončení převodu můžete soubor stáhnout.
- Co je v Excelu?
Operátor oblasti se používá k vytvoření jednoho odkazu na všechny buňky mezi dvěma odkazy.
- Jak vytvořit obsah v Excelu?
Možnost zahrnout seznam hypertextových odkazů najdete v sekci styl indexu listu.
- Jak otevřít CSV v Excelu?
- Jak delat vypocty v Excelu?
- Jak zjistit datum v Excelu?