Domovská stránka > J > Jak Usporadat Doklady?

Jak usporadat doklady?

Vhodné je rozdělit si papíry do tří hlavních kategorií - dokumenty osobní, finanční a k věcem. Na každou použijte velký šanon, na jehož hřbet si napište, co všechno zde najdete. Uvnitř si pak můžete kategorie členit ještě na různé oddíly, které zařadíte do papírových desek, obálek či průhledných plastových složek.

Přečtěte si více

Související článek

Jak vytisknout fotku na doklady?

Existují dva hlavní způsoby tisku: na domácí tiskárně a ve fotolaboratoři.

A další otázka, jak si udělat pořádek v papírech?

Jak si udělat pořádek ve vašich dokumentech
  1. Prostě začněte!
  2. Najděte opravdu všechno.
  3. Vytvořte si kategorie.
  4. Zvlažte jestli některé dokumenty nepotřebují speciální místo.
  5. Udělejte si kopie.
  6. Vše barevně označte.
  7. Buďte pečlivý při zakládání dokumentů
Pokud jde o toto, jak si zorganizovat papíry?
Jak na to?
  1. Dejte vaše veškeré papíry/dokumenty na jednu hromadu.
  2. Zaujměte pohodlnou pozici a pusťte se do třídění
  3. Vše poctivě roztřiďte – co myslíte, že už bude nepotřebné, zlikvidujte (použijte skartovačku)
  4. Případně můžete některé papíry použít k recyklaci (kreativní tvoření)

Lidé se také ptají, jak skartovat dokumenty doma?

Více o skartaci

Skartovací stroje se liší podle toho, kolik listů papíru dokážou rozřezat. Pro domácí použití stačí přístroj na likvidaci maximálně 160 listů denně. Pro větší kancelář se hodí výkonnější typ pro skartaci až 2 000 kusů papíru denně.
Navíc, jak skladovat dokumenty?
Nejlepší je rovnat jednotlivé listy papíru do šanonu. Nejlépe podle nějakého jednoznačného systému, abyste byli později schopní dohledat, co potřebujete. Šanony se pak dají snadno rovnat do kartonové krabice.

Související článek

Jak usporadat ikony iphone?

Aplikace můžete uspořádat stisknutím a podržením tlačítka na obrazovce a následným přetažením aplikace do doku v dolní části obrazovky. Na iPhonu 8 a starším lze klepnout na tlačítko plochy.

Jak správně archivovat dokumenty?

Skladování vytištěných dokumentů
  1. Štítky na šanony – na štítek napište i rok, kdy můžete dokumenty bezpečně skartovat, výrazně si usnadníte budoucí vyřazování
  2. Rozdružovače – slouží k třídění dokumentů uvnitř šanonů
  3. Archivační spony a archivační boxy – pokud nechcete archivovat celé šanony, ale pouze papíry.
Když to vezmeme v úvahu, kam se ukládají dokumenty?
Existují tři místa, kde můžete ukládat, upravovat a sdílet soubory: OneDrive (osobní), OneDrive pro firmy a Microsoft 365 týmové weby.

Kam ukládat dokumenty?

Kam dokumenty ukládat
  1. Osobní (pracovní) dokumenty: OneDrive pro firmy.
  2. Týmové dokumenty: pracovní prostory Sharepoint, skupiny Office 365 a Teams.
  3. Soukromé dokumenty: soukromý OneDrive.
Když to vezmeme v úvahu, jak zničit dokumenty?
Dejte to do krabice, ať se to nerozsype, hoďte to do kontejneru na papír a pusťte to z hlavy. souhlas - pokud nejste veřejně činná, významná osoba národního významu, nebo špion - nikdo nebude Vaše roztrhané dokumenty vytahovat z popelnice, slepovat a vyhodnocovat... Dát to někomu na zatopení.

Někdo se také může ptát, jak se zbavit dokumentů?

Potřebujete se zbavit archivů s osobními údaji či účetních dokladů?
  1. Vaše dokumenty skartujeme na certifikovaném stroji HSM, dle platné legislativy.
  2. Po dohodě můžete být přítomni u skartace svých dokumentů.
  3. Vystavíme vám certifikát o provedené skartaci vašich dokumentů.

By Krishnah Balitas

Similar articles

Jak se zbavit papíru? :: Jak těžit Altcoiny?
Užitečné odkazy