Domovská stránka > J > Jak Prezentovat Svou Práci?

Jak prezentovat svou práci?

Naučte se prezentovat svou práci a obhájit ji před klientem
  1. Poznejte svou cílovou skupinu. První krok k úspěchu je poznat své publikum.
  2. Rozfázujte odsouhlasení Překvapení ne každý ocení.
  3. Vysvětlete klientovi, proč je vaše práce dobrá
  4. Nebojte se říkat NE.
  5. Prezentujte raději osobně než e-mailem.
  6. Nepodceňte přípravu.

Přečtěte si více

Související článek

Jaký je rozdíl mezi bakalářskou a diplomovou práci?

Magisterská práce je téměř dvakrát větší než bakalářská. Empirická část práce je základem vaší obhajoby.

A další otázka, jak představit produkt?

Svými slovy, hlasem, gestikulací a pohyby vás herci dokázali rozplakat, rozesmát, vyděsit nebo nadchnout. A stejné napětí, zájem a nadšení můžete při prezentaci u zákazníků vyvolat i vy. Jako manažer nebo obchodní zástupce, který má prezentovat vaši firmu, se také dostáváte do pozice herce.
Následně, jak vytvořit efektivní prezentaci?
Pět důvodů, proč začít prezentace kreslit
  1. Kresby diváky přirozeně přitahují.
  2. Větší efekt za zlomek času.
  3. Čím méně umíte kreslit, tím lépe.
  4. Jeden příběh, jedna prezentace.
  5. Vymyslete cíl prezentace a základní story.
  6. Nekreslete hned.
  7. Nakreslete si příběh na jeden list papíru.

Můžete se také zeptat, na jaké téma udělat prezentaci?

TÉMATA NA PREZENTACI
  1. politika: U témat z politiky si musíte být jistí, že dané téma zvládnete.
  2. státy a města: Tohle je moje oblíbená kategorie.
  3. zvířata: Některá zvířata jsou velmi zajímavá, pár z nich by si rozhodně zasloužilo být tématem na prezentaci.
Co nesmí chybět v prezentaci?
Na začátku nesmí chybět představení tématu, nastínění osnovy vystoupení, na konci pak rekapitulace nejdůležitějších informací a závěr. Každá část prezentace by měla být od ostatních oddělena nějakým odlehčením, humornou vsuvkou atd.

Související článek

Jak poznat svou intuici?

Intuice je založena na pocitu hlubokého klidu. Chcete-li se naladit na své podvědomí, zeptejte se sami sebe, jaké emoce ve vás vyvolává odpověď na vaši otázku. Pokud jste neklidní nebo rozrušení, je pravděpodobnější, že jde o vaše vlastní přání.

Jak mluvit při prezentaci?

Postavte se, když nacvičujete

Řeč nebo prezentace vždy trvá déle, než si myslíte. Při nácviku mluvte tak hlasitě, jak budete mluvit naostro – upravujte svůj tón, zrychlujte, zpomalujte, určitá slova řekněte výrazněji pro lepší efekt.
Pokud jde o toto, jak vytvořit handout?
Otevřete PowerPoint 2010 a načtěte požadovanou prezentaci. Poté v nabídce File přejděte na Save & Send | Create Handouts a v pravé části klepněte na tlačítko Create Handouts. Zobrazí se nabídka, pomocí níž můžete zvolit grafickou podobu vytvářených materiálů.

A jak se uklidnit před prezentaci?

Radí nervózním řečníkům, aby těsně před prezentací vyhledali soukromí, posadili se a úmyslně napnuli všechny větší svaly: ruce zatněte v pěsti, dále zatněte paže, ramena, břicho, nohy, prsty, čelisti, obličejové svaly, jazyk opřete do patra a hlavu do opěradla. Napočítejte do pěti a uvolněte se.
Můžete se také zeptat, jak se spravne rozmluvit?
Jednoduše předstírejte, že s někým telefonujete. Uznáváme, že tato technika je spíše pro odvážné. Ale hodí se vám v případě, že se potřebujete rozmluvit například před důležitou schůzkou a nemáte jinou možnost. Čím intenzivněji jazyk trénujete, tím rychleji si ho osvojíte.

Jak mluvit před lidma?

Hrajte si s hlasem
  1. Měňte tempo– nemluvte pořád stejnou rychlosti.
  2. Dělejte dlouhé pauzy– většina lidí se bojí jen tak odmlčet, když už stojí před lidmi mají tendenci mluvit strašně rychle a nikdy se neutišit.
  3. Zdůrazňujte– nebojte se zvednout hlas, trošku zařvat nebo mluvit šeptem.

By Clemmy

Similar articles

Jak archivovat účetní doklady? :: Jak zahajit prezentaci?
Užitečné odkazy