Domovská stránka > J > Jak Správně Řádit?

Jak správně řádit?

Pro začátek bude pro přeřazení nejlepší, když pustíte plynový pedál, ne příliš rychle, ne příliš pomalu, poté sešlápnete spojku, pomocí řadící páky zařadit další rychlostní stupeň, znovu přiměřenou rychlostí pustíte spojku a nakonec sešlápnete plyn. Je důležité upozornit, že se nejedná o správné přeřazení!

Přečtěte si více

Související článek

Jak správně napsat adresu k rukám?

Na prvním řádku se uvede název společnosti. Pokud chcete jméno osoby zvýraznit, můžete k ručičkám přidat její název.

Jak se dělá meziplyn?

Meziplyn
  1. krok – sešlápnutí spojky, vyřazení do polohy neutrálu a následné uvolnění spojky.
  2. krok – sešlápnutí plynového pedálu (u starších typů bylo důležité dávkování)
  3. krok – sešlápnutí spojky a zařazení příslušné rychlosti (při správném provedení si převodovka vezme sama)
  4. krok – uvolnění spojky a pokračování v jízdě
Lidé se také ptají, jak řadit při predjizdeni?
Například chceme-li svižně předjíždět, hodí se za předjížděným autem podřadit o dva stupně, aby se motor dostal pořádně do otáček. Přeřazování o více stupňů nahoru můžeme použít třeba hned po předjíždění, kdy z vysokých otáček přeřadíme opět o dva stupně a necháme motor běžet v „cestovním režimu".

Jak správně pouštět spojku?

Spojku sešlápneme, zařadíme nebo přeřadíme rychlostní stupeň a spojku pouštíme. Důležitá je však rychlost daného uvolnění. Je třeba připomenout, že běžné auto není závodní speciál a není třeba spojku uvolnit co nejrychleji, pro jistotu okamžitého vyskočení motoru do otáček. Spojku je vhodné pouštět plynule, pozvolna.
Můžete se také zeptat, kdy se má radit?
Optimální otáčky

Vyšší převodové stupně řaďte co nejdříve, a to mezi 2 000 a 2 500 otáčkami za minutu. Volte vždy takový převod, na kterém motor při citlivém sešlápnutí plynu ještě zareaguje mírným zrychlením. Jakmile dokončíte přeřazení a přidáte plyn, sundejte vaše chodidlo zcela ze spojkového pedálu.

Související článek

Jak se správně sedí?

Posaďte se rovně, na obě plné sedací kosti, přední horní část pánve mírně předkloňte, nohy rozkročte na šířku pánve, kolena směřujte k ukazováku chodidla a chodidla držte buď pod koleny, nebo mírně před nimi.

Jak zaradit jednicku?

S použitím spojky zařadíte na neutrál, pustíte spojku, přidáte plyn, následně sešlápnete spojku a zařadíte jedničku. Tím, že přidáte plyn se zařazeným neutrálem, roztočíte převodovku bez toho, aniž by do procesu musely nějak zasáhnout synchrony.
Lidé se také ptají, jak na meziplyn na motorce?
Meziplyn se skládá k několika kroků :
  1. sešlápnutí spojky + vyřazení rychlostního stupně na neutrál.
  2. puštění spojky + přidání plynu aby se srovnaly otáčky převodovky.
  3. opětovné sešlápnutí spojky + zařazení nižšího rychlostního stupně
  4. puštění spojky.

Můžete se také zeptat, jak správně brzdit?

Brzděte krátce a intezivně

Nejhorší je stát celou dobu na brzdě. Pokud musíte brzdit, brzděte krátce, ale intenzivně. Nemusí vám rovnou blokovat kola, ale raději v pravidelných intervalech více sešlápněte brzdu, aby auto více zpomalilo.
Kdy má auto nejnižší spotřebu?
Spotřeba paliva je obecně nejnižší tehdy, když jezdíte delší trasy. Je to způsobeno tím, že když jedete například po dálnici nebo jen obyčejné silnici rychleji, máte zařazený nejvyšší převodový stupeň. Ujedete tedy daleko větší vzdálenost, než když pojedete na stejný plyn a otáčky, ale nižší rychlost ve městě.

Kdy si mám podřadit?

Před křižovatkou vždy musíme podřazovat.

První je na neutrál – nejčastější způsob, druhý je na rychlost, kterou máte zařazenou a před zastavením jen zmáčknout spojku-nejjednodušší způsob.

By Ulric

Similar articles

Kdy zařadit dvojku? :: Jak funguje ventilátor na kamna?
Užitečné odkazy