Domovská stránka
> C
> Co By Měla Umět Asistentka?
Co by měla umět asistentka?
Dobrá asistentka musí být občas psychologem i diplomatem, musí být inteligentní, aby dokázala správně reagovat v nejrůznějších okamžicích. Měla by umět odhadnout náladu nadřízeného, obchodních partnerů či kolegů. Asistentku nemůže dělat žádná puťka, která se zalekne první nepříjemnosti.
Co musí umět sekretářka?
Takže, co by měla dobrá asistentka/sekretářka zvládat? Mezi její hlavní úkoly patří organizace vlastní práce a chodu kanceláře. Zvládání jednání a vyjednávání a to jak při osobním kontaktu, tak i po telefonu. Měla by zvládat pracovní zátěž a také i určitou míru stresu, která s touto prací souvisí.
Navíc, co se dělá v kancelari? Administrativní pracovník (na úřadech se jim říká referent, referentka) zadává a přepisuje data do počítače, kontroluje přijaté dokumenty, vytváří rejstříky a jednodušší statistiky. Skoro veškerou práci mu někdo zadává – například office manažerka. Od referenta se čeká, že úkoly splní samostatně, správně a hlavně včas.
Můžete se také zeptat, co dělá administrativní pracovník?
Administrativní pracovník vede administrativní agendu, stará se o organizační, provozní a administrativní záležitosti. Organizuje a připravuje firemní jednání a zasedání, vede příslušnou dokumentaci a zajišťuje další věci, které jsou potřeba.
Jakou skolu musí mít sekretářka? Většinou stačí střední vzdělání.
Můžete se také zeptat, jaký plat má sekretářka?
Pro profese Sekretáři (všeobecní) eviduje úřad práce 90 volných pracovních míst v 53 nabídkách práce firem, 4 nabídky jsou za týden. Průměrná mzda těchto volných míst se pohybuje od 21700 do 25000Kč.
Jak se stát dobrou recepční? Recepční musí ovládat správnou mluvu, své emoce, z těch praktičtějších věcí od převlékání postelí až po opravu ovládačů k televizi. Zkrátka vše. A to doslova. Také být vstřícný, poctivý, ochotný a iniciativní.
Co dělají úředníci?
Úředník pracuje vždy podle jednoho konkrétního zaměření svého oboru, pod který spadá. Většinou zařizuje písemný styk občanů s úřadem nebo spolupracuje s jednotlivými odděleními v úřadu. Vyjadřuje stanoviska týkající se jeho oboru nebo vyřizuje a schvaluje žádosti občanů.
Když to vezmeme v úvahu, co vše zahrnuje administrativa? Typické pracovní činnosti a pracovní náplň:
Péče o organizační, provozní a administrativní záležitosti. Vedení příslušné dokumentace (evidence písemností, archivace, skartace, spisová služba) Organizace a příprava firemních jednání a zasedání Práce na recepci nebo na sekretariátu firmy.
Péče o organizační, provozní a administrativní záležitosti. Vedení příslušné dokumentace (evidence písemností, archivace, skartace, spisová služba) Organizace a příprava firemních jednání a zasedání Práce na recepci nebo na sekretariátu firmy.
Navíc, jak resit spory v práci?
Jemná prosba o změnu chování či aktivitu kolegy obměkčí. Můžete začít otázkou, co naopak kolegům vadí na vaší osobě, čímž spustíte otevřenou diskusi. Pokusíte se najít společně řešení, jak problém vyřešit, ke spokojenosti obou stran.
Similar articles
- Co by měla obsahovat Rezervacni smlouva?
Ve smlouvě o rezervaci by měly být uvedeny údaje o kupujícím a prodávajícím.
- Kolik bych měla prijmout kalorií?
Bez lékařského doporučení byste neměli konzumovat méně energie. 1470 kcal/den je průměrný energetický příjem pro starší mládež a ženy se sedavým zaměstnáním. Energetický příjem pro děti, dospívající dívky, aktivní ženy a muže se sedavým zaměstnáním je9000 kJ.
- Jaká by měla být teplota grafické karty?
Průměrná teplota grafické karty se pohybuje mezi 65 a 75 stupni Celsia. Podle testu grafických karet Fullmark je průměrná teplota grafických karet 70 až 85 stupňů Celsia. Studie ukazuje, že klidová teplota grafické karty může v zátěži dosahovat až 85 stupňů C.
- Co musí umět IT?
- Kolik by měla být rychlost internetu?
- Jaké minimální rozlišení by měla mít webkamera?
- Jak by měla vypadat prezentace firmy?