Domovská stránka > J > Jak Založit Další Gmail?

Jak založit další Gmail?

Svoje uživatelské jméno a heslo můžete používat k přihlášení do Gmailu i dalších služeb Google, jako je YouTube, Google Play nebo Disk Google.
...
Vytvoření účtu Gmail
  1. Přejděte na stránku pro vytvoření účtu Google.
  2. Nastavte si účet podle pokynů na obrazovce.
  3. Pomocí vytvořeného účtu se přihlaste do Gmailu.

Přečtěte si více

Související článek

Jak nastavit IMAP Gmail?

Přejděte na ozubené kolečko vpravo nahoře a zkontrolujte, zda máte povolený IMAP. Klikněte na kartu PŘEDPISY a POP/IMAP a zobrazte všechna nastavení.

Jak nastavit emaily?

Přejděte na Nastavení > Přidat účet. Zadejte svoji úplnou e-mailovou adresu a heslo. Klepněte na Ruční nastavení. Pokud chcete synchronizovat jenom e-maily, vyberte Účet IMAP nebo Účet POP3.
Jak nastavit SMTP seznam?
Jako "Odchozí e-mailový server (SMTP)" zadejte "smtp.seznam.cz". Dále musí být zatrženy všechny čtyři volby "Server odchozí pošty vyžaduje ověření", "Při odesílání e-mailů používat stejné uživatelské jméno a heslo", "Vyžadovat SSL pro příchozí e-maily" a "Vyžadovat SSL pro odchozí e-maily".

Jak nastavit Gmail v telefonu?

Jak přejít na stránku nastavení
  1. Spusťte na telefonu nebo tabletu Android aplikaci Gmail .
  2. Vlevo nahoře klepněte na nabídku .
  3. Klepněte na Obecná nastavení nebo na účet, který chcete změnit.
Můžete se také zeptat, jak přejít z pop3 na imap?
Vytvořte si účet IMAP
  1. Znovu otevřete dialog nastavení účtu a klikněte na Akce účtu vlevo dole a zvolte Přidat poštovní účet.
  2. Nastavte účet s pomocí assistenta.
  3. Až se v dialogu objeví možnost volby mezi IMAP a POP, zvolte IMAP (vzdálené složky):

Související článek

Jak dát spojku na další řádek?

Podle pravidel nesmí být jednopísmenné spojky na konci řádku. Toto pravidlo můžete ve Wordu obejít použitím pevné, nedělitelné mezery. Pokud spojku napíšete pomocí kláves Shift + Mezera, musíte ji spojit s následujícím slovem.

Pokud jde o toto, jak uložit e-mail do pdf?

Uložení zprávy jako souboru PDF
  1. Otevřete zprávu, kterou chcete uložit, a na kartě Soubor klikněte na Tisk.
  2. V rozevíracím seznamu Tiskárna zvolte Microsoft Print to PDF.
  3. Zvolte Tisk.
  4. V poli Uložit výstup tisku jako zvolte složku pdf a zadejte název souboru. Pak zvolte Uložit.
Jak se dostat na seznam email?
Seznam účet
  1. Otevřte formulář pro obnovu hesla. Pro obnovu hesla slouží formulář, který je jedinou vstupní branou do procesu obnovy hesla.
  2. Zadejte e-mail, ke kterému chcete obnovit heslo. Ve formuláři zadejte e-mailovou adresu, ke které chcete obnovit heslo.
  3. Formulář vám nabídne, jak můžete obnovit heslo.

Jak stáhnout poštu ze seznamu?

Nastavujeme e-mail na Seznam.cz
  1. Povolení vybírání pošty přes IMAP na Seznam.cz.
  2. Zadejte heslo.
  3. Aplikace následně ověří nastavení
  4. Veškerá doručená pošta.
Jak synchronizovat email s telefonem?
Zkontrolujte nastavení svého telefonu nebo tabletu
  1. Přejděte v zařízení do Nastavení .
  2. Klepněte na Uživatelé a účty.
  3. Zapněte přepínač Automaticky synchronizovat data.

A další otázka, jak se dostat na pracovní email?

Přihlášení k Outlooku na webu pomocí pracovního nebo školního účtu v Microsoft 365:
  1. Přejděte na přihlašovací stránku Microsoft 365 nebo na Outlook.com.
  2. Zadejte e-mailovou adresu a heslo ke svému účtu.
  3. Vyberte Přihlásit se.

By Levana Boeckmann

Similar articles

Jak propojit dva počítače přes internet? :: Jak propojit dva účty Gmail?
Užitečné odkazy