Domovská stránka > J > Jak Vložit Vodoznak Do Wordu?

Jak vložit vodoznak do Wordu?

Vložení vodoznaku
  1. Na kartě Návrh vyberte Vodoznak.
  2. V dialogovém okně Vložit vodoznak vyberte Text a zadejte vlastní vodoznak nebo ho vyberte ze seznamu, třeba KONCEPT. Pak vodoznak upravte tím, že nastavíte písmo, rozložení, velikost, barvu a orientaci.
  3. Vyberte OK.

Přečtěte si více

Související článek

Jak se dělá řádkování ve Wordu?

Přejděte na domovskou stránku.

Jak zvýraznit tabulku?

Ohraničení tabulky

Tabulku označíte a na pásu karet Nástroje tabulky klikněte na záložku Návrh. Zde vyberete Ohraničení -> Ohraničení a stínování. Po kliknutí se otevře okno Ohraničení a stínování, viz obrázek dole. Zde máte možnost nastavit styl čáry, barvu a šířku.
A jak ukotvit tabulku ve wordu?
Umístění a ukotvení objektu
  1. Umístěte kurzor na objekt v odstavci, kde chcete ukotvení uzamknout.
  2. Klikněte na tlačítko Pozice na kartě FORMÁT ve skupině Uspořádat a vyberte volbu Další možnosti rozložení.
  3. V zobrazeném okně zatrhněte políčko Uzamknout ukotvení.
  4. Potvrďte tlačítkem OK.

Když to vezmeme v úvahu, jak vytvořit záhlaví ve wordu?

Přejděte na Vložení > Záhlaví nebo Zápatí. Vyberte si ze seznamu standardních záhlaví nebo zápatí, přejděte na seznam možností Záhlaví nebo Zápatí a vyberte požadované záhlaví nebo zápatí. Nebo můžete vytvořit vlastní záhlaví nebo zápatí tak, že vyberete Upravit záhlaví nebo Upravit zápatí.
Následně, jak vložit čísla stránek do excelu?
Na kartě Vložení klikněte na Záhlaví a zápatí. Excel se automaticky změní na zobrazení Rozložení stránky. Na kartě & zápatí klikněte na záhlaví nebo zápatía vyberte formát čísla stránky, který chcete. Čísla stránek záhlaví se zobrazí v horní části vytištěné stránky a čísla stránek zápatí se zobrazí dole.

Související článek

Jak nastavit odsazení ve Wordu?

Pokud chcete změnit styl prvního řádku, klikněte pravým tlačítkem myši na styl Normální a vyberte možnost Změnit.vyberte formát a poté vyberte možnost Odstavec. Na kartě Odsazení a mezery můžete v části Odsazení změnit styl prvního řádku.

Můžete se také zeptat, jak ukotvit řádek v excelu?

Ukotvení sloupců a řádků
  1. Vyberte buňku pod řádky a napravo od sloupců, které mají zůstat při posouvání stále zobrazené.
  2. Vyberte Zobrazení > Ukotvit příčky > Ukotvit příčky.
Jak opakovat první řádek v Excelu?
Tisk prvního řádku na každé stránce
  1. Na kartě Rozložení stránky klikněte ve skupině Vzhled stránky na položku Nastavit tisk záhlaví.
  2. Na kartě List zadejte do pole Řádky, které chcete opakovat nahoře, "$1:$1" (jak je vidět na obrázku).

Co jsou funkce v Excelu?

V Microsoft Excel je k dispozici několik stovek různých funkcí. Funkce se dělí do několika různých kategorií - matematické a trigonometrické, finanční, statistické, vyhledávací, textové, datum a čas, logické, databázové, informační a inženýrské. Některé názvy funkcí jsou v české a anglické verzi Microsoft Excel různé.
Co je to funkce Excel?
Funkce slouží k přidání hodnot do buněk. Funkce vrátí jednu hodnotu, když je podmínka pravdivá, a jinou hodnotu, když je nepravdivá.

Jak na funkcí Svyhledat?

Syntaxe SVYHLEDAT. Funkce SVYHLEDAT (anglicky název: VLOOKUP) vyhledá v prvním sloupci tabulky požadovanou/hledanou hodnotu a vrátí hodnotu, která je ve stejném řádku (jako nalezená hodnota), ale nachází se v jiném (námi určeném) sloupci zdrojové tabulky.

By Shanley Byland

Similar articles

Jak nastavit SSD disk? :: Kde je záhlaví?
Užitečné odkazy