Domovská stránka
> J
> Jak Na Sharepoint?
Jak na SharePoint?
Když se přihlásíte k Microsoft 365 nebo k webu SharePoint Server vaší organizace, klikněte na navigačním nebo horním panelu spouštěče aplikací na SharePoint nebo Weby. Tak se dostanete na SharePoint. Můžete také kliknout na možnost SharePoint na panelu záhlaví.
Můžete se také zeptat, které objekty patří mezi aplikace týmového webu?
Pod týmovým webem můžete také vytvářet různé podřízené weby pomocí dostupných šablon webů. Můžete například vytvořit týmový blog, v němž by zaměstnanci sdíleli informace, nebo společenské centrum schůzek pro pořádání týmových akcí, schůzek zaměstnanců společnosti apod.
Jak založit SharePoint? Postup vytvoření týmového webu
- Udělejte něco z tohoto:
- V horní části stránky služby SharePoint klikněte na + Vytvořit web a vyberte možnost Týmový web.
- Vyberte šablonu týmového webu, která je předvyplněná obsahem, aby vyhovovala konkrétnímu scénáři.
- Pojmenujte svůj nový týmový web.
Jak smazat Webnode stránku?
Jak odstraním web vytvořený ve Webnode?
- Přihlaste se do systému Webnode. Na stránce "Moje projekty" vyberte web, který si přejete smazat.
- Otevře se stránka s potvrzením odstranění webu. Pro odstranění webu klikněte na tlačítko "Ano, Odstranit".
- Vyplňte přihlašovací heslo a klikněte na "Ano, odstranit".
Vyplníte jméno, kontaktní adresu a adresu stránky k odstranění. Přidáte vysvětlení, proč chcete stránku odstranit, v českém formuláři by to mělo stačit česky. Přiložíte kopii nějakého svého dokladu, podepíšete formulář zadáním data a žádost odešlete.
Můžete se také zeptat, jak ukládat na sharepoint?
Ukládání a hledání v SharePointu Online
- Vyberte. spouštěč aplikací Office 365 a pak vyberte SharePoint.
- Weby, které navštěvujete často, uvidíte na webech (včetně webu, který jste právě vytvořili) a navrhovaných webů.
- Pomocí vyhledávání můžete najít další weby, soubory nebo lidi ve vaší organizaci.
Organizace používají Microsoft SharePoint k vytváření webů. Můžete ho používat jako bezpečné místo pro ukládání, uspořádání a sdílení informací a přístup k nim z libovolného zařízení. Jediné, co potřebujete, je webový prohlížeč, jako třeba Microsoft Edge, Internet Explorer, Chrome nebo Firefox.
Jak sdílet excelovou tabulku?
Klikněte na Revize > Sdílet sešit. Na kartě Úpravy zaškrtněte políčko Povolit úpravy více uživatelům. Na kartě Upřesnit vyberte požadované možnosti sledování a aktualizace změn a klikněte na tlačítko OK. Pokud je sešit nový, zadejte jeho název do pole Uložit jako.
Můžete se také zeptat, jak zálohovat teams? Zálohovat příspěvky týmu
- Spusťte službu Active Backup for Microsoft 365.
- Přejděte do části Seznam úloh a klikněte na možnost Vytvořit.
- Vyberte možnost Vytvořit úlohu zálohování a klikněte na možnost Další.
- Autorizujte úlohu vygenerováním aplikace Azure AD a certifikátu.
- V seznamu záloh klikněte na možnost Upravit.
Jak vytvořit skupinu na Teams?
Vytvoření týmu od začátku:
- Zvolte Teams na levé straně aplikace a pak vyberte.
- Najeďte myší na kartu Vytvořit tým a vyberte.
- Zvolte Od nuly.
- Rozhodněte se, jaký typ týmu chcete mít:
- Pojmenujte svůj tým a přidejte k němu volitelný popis.
- Až to budete mít, vyberte Vytvořit.
Similar articles
- Jaký je rozdíl mezi SharePoint a OneDrive?
Soubory jsou konzistentně a intuitivně dostupné na všech zařízeních, včetně webu, mobilního zařízení a počítače se systémem Windows nebo Mac. Obsahové služby pro všechny soubory v Microsoft 365, včetně souborů s Yammer Teams a Outlook, najdete na pozadí.
- Co je SharePoint online?
Organizace používají k vytváření webových stránek společnost Microsoft. Slouží k ukládání, organizaci, sdílení a přístupu k informacím z libovolného zařízení. Vše, co potřebujete, je webový prohlížeč.