Domovská stránka
> C
> Co Umí Sharepoint?
Co umí SharePoint?
Organizace používají Microsoft SharePoint k vytváření webů. Můžete ho používat jako bezpečné místo pro ukládání, uspořádání a sdílení informací a přístup k nim z libovolného zařízení. Jediné, co potřebujete, je webový prohlížeč, jako třeba Microsoft Edge, Internet Explorer, Chrome nebo Firefox.
Jak pracovat s Sharepointem?
Když se přihlásíte k Microsoft 365 nebo k webu SharePoint Server vaší organizace, klikněte na navigačním nebo horním panelu spouštěče aplikací na SharePoint nebo Weby. Tak se dostanete na SharePoint. Můžete také kliknout na možnost SharePoint na panelu záhlaví.
Navíc, jak udělat sharepoint? Postup vytvoření týmového webu
- Udělejte něco z tohoto:
- V horní části stránky služby SharePoint klikněte na + Vytvořit web a vyberte možnost Týmový web.
- Vyberte šablonu týmového webu, která je předvyplněná obsahem, aby vyhovovala konkrétnímu scénáři.
- Pojmenujte svůj nový týmový web.
Můžete se také zeptat, jak ukládat na sharepoint?
Ukládání a hledání v SharePointu Online
- Vyberte. spouštěč aplikací Office 365 a pak vyberte SharePoint.
- Weby, které navštěvujete často, uvidíte na webech (včetně webu, který jste právě vytvořili) a navrhovaných webů.
- Pomocí vyhledávání můžete najít další weby, soubory nebo lidi ve vaší organizaci.
Klikněte na Revize > Sdílet sešit. Na kartě Úpravy zaškrtněte políčko Povolit úpravy více uživatelům. Na kartě Upřesnit vyberte požadované možnosti sledování a aktualizace změn a klikněte na tlačítko OK. Pokud je sešit nový, zadejte jeho název do pole Uložit jako.
Které objekty patří mezi aplikace týmového webu?
Pod týmovým webem můžete také vytvářet různé podřízené weby pomocí dostupných šablon webů. Můžete například vytvořit týmový blog, v němž by zaměstnanci sdíleli informace, nebo společenské centrum schůzek pro pořádání týmových akcí, schůzek zaměstnanců společnosti apod.
Lidé se také ptají, kam se ukládají dokumenty? Existují tři místa, kde můžete ukládat, upravovat a sdílet soubory: OneDrive (osobní), OneDrive pro firmy a Microsoft 365 týmové weby.
Můžete se také zeptat, jaký je rozdíl mezi sharepoint a onedrive?
OneDrive zajišťuje konzistentní intuitivní prostředí pro soubory na všech vašich zařízeních, včetně webu, mobilního zařízení a plochy počítače s Windows nebo Macu. Na pozadí SharePoint v Microsoftu 365 poskytuje služby obsahu pro všechny soubory v Microsoftu 365, včetně souborů, se Yammer Teams a Outlook.
Když to vezmeme v úvahu, kde všude dokáže vyhledávat onedrive či sharepoint? Pokud používáte aplikaci OneDrive, můžete přistupovat k souborům Microsoft SharePoint nebo Microsoft Teams na webu nebo v mobilní aplikaci bez opuštění OneDrive.
...
Na OneDrivu máte přístupné následující typy webů:
...
Na OneDrivu máte přístupné následující typy webů:
- Týmové weby.
- Weby projektů
- Centra dokumentů
- Weby pro správu záznamů
- Skupiny Microsoft 365.
Jak sdílet tabulku?
Tabulky:
Otevřete soubor, který chcete sdílet (a který vlastníte nebo ke kterému máte přístup). Klikněte na Sdílet. Zadejte e-mailové adresy nebo skupiny, se kterými chcete sdílet. Vyberte, jaký typ přístupu chcete lidem přiřadit: Může upravovat, Může komentovat nebo Může prohlížet.
Otevřete soubor, který chcete sdílet (a který vlastníte nebo ke kterému máte přístup). Klikněte na Sdílet. Zadejte e-mailové adresy nebo skupiny, se kterými chcete sdílet. Vyberte, jaký typ přístupu chcete lidem přiřadit: Může upravovat, Může komentovat nebo Může prohlížet.
Similar articles
- Jaký je rozdíl mezi SharePoint a OneDrive?
Soubory jsou konzistentně a intuitivně dostupné na všech zařízeních, včetně webu, mobilního zařízení a počítače se systémem Windows nebo Mac. Obsahové služby pro všechny soubory v Microsoft 365, včetně souborů s Yammer Teams a Outlook, najdete na pozadí.
- Co je SharePoint online?
Organizace používají k vytváření webových stránek společnost Microsoft. Slouží k ukládání, organizaci, sdílení a přístupu k informacím z libovolného zařízení. Vše, co potřebujete, je webový prohlížeč.