Co delat po 30 dnech reklamace?
V případě marného uplynutí této lhůty má spotřebitel i právo odstoupit od kupní smlouvy. Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je správním deliktem, s podnětem pro zahájení řízení se může spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci.
Přečtěte si více
Související článek
Co delat s Trojskym konem?
Jak odstranit koně? Nejlepším způsobem ochrany zařízení je použití spolehlivé antivirové ochrany. Je nutné ručně odstranit všechny programy, které jsou s nalezeným koněm spojeny.
Následně, jak je to se zarukou?
2. Co je to záruka za jakost? Záruka za jakost v podstatě znamená garanci prodávajícího za to, že věc si po určitou dobu zachová svoji použitelnost nebo obvyklé vlastnosti. Je dobrovolná a záleží tedy na prodávajícím, zda, v jakém rozsahu a na jak dlouho ji poskytne.
Následně, co to je reklamace?
Reklamace je: Vytčení vady nebo nedostatku dodaného výrobku nebo služby, oznámení, že výrobek je vadný.
Jak získat záruční list?
Musíte o něj prodejce požádat. Pak je jeho povinností vám záruční list písemně potvrdit. Ukládá mu to totiž zákon o ochraně spotřebitele. Podle Miloslavy Fléglové, tiskové mluvčí České obchodní inspekce není vystavení záručního listu prodávajícímu nezbytné, pokud o něj kupující sám nepožádá.
Na co mám právo při reklamaci?
Je-li možné vadu snadno a rychle odstranit, je vaším právem žádat opravu, nebo výměnu vadné části. Máte i právo na dodání zcela nového zboží, pokud to ovšem není k povaze vady nepřiměřené. Odstoupení od smlouvy přichází v úvahu teprve, není-li možné reklamaci vyřídit jedním z výše uvedených způsobů.
Co by měl obsahovat reklamační řád?
Reklamační řád musí obsahovat podle § 13 zákona o ochraně spotřebitele informace o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady výrobků a služeb, včetně podmínek uplatnění rozporu s kupní smlouvou (dále jen „reklamace") spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit, a o provádění záručních oprav.
Na co se vztahuje reklamace mobilu?
Kupující má právo na výměnu zboží či na odstoupení od smlouvy v případě, že se stejná vada vyskytne po opravě opakovaně, tzn. vyskytne-li se na výrobku ta samá vada, která byla již v záruční době dvakrát reklamována.
Navíc, kdy mám nárok na výměnu zboží?
Záruční doba na výrobek je dva roky, pokud se v této době vyskytne závada, jste oprávněni výrobek reklamovat. Pokud se vada projeví během prvních šesti měsíců od převzetí věci, máte na výběr ze dvou možností, buď můžete požadovat bezplatné odstranění vady, nebo chtít výměnu za nové zboží.
Když to vezmeme v úvahu, jak dlouho mám na vrácení zboží?
Zboží pořízené na dálku je možné vrátit do 14 kalendářních dní, a to bez udání důvodu. Připadne-li poslední den této lhůty na víkend či svátek, počítá se nejbližší pracovní den (tzn. většinou pondělí). Lhůta 14 dní běží od chvíle, kdy si zboží převezmete.
Co dělat v případě zamítnutí reklamace?
Pokud prodejce reklamaci zamítne, ať už z jakéhokoliv důvodu, je potřeba mu v takovém případě sdělit váš nesouhlas s důvody jejího zamítnutí. Následně je na místě vyhledat vhodného soudního znalce a oprávněnost reklamace s ním zkonzultovat.