Domovská stránka > C > Co Nesmí Obsahovat Reklama?

Co nesmí obsahovat reklama?

Reklama nesmí obsahovat klamavé označení zboží či služeb, které je způsobilé vyvolat mylnou domněnku, že označené zboží nebo služby pocházejí z určitého státu, určité oblasti nebo místa, nebo od určitého výrobce, anebo že vykazují zvláštní charakteristické zvuky nebo zvláštní jakost.

Přečtěte si více

Související článek

Co by měl obsahovat počítač?

Počítačová skříň obvykle obsahuje komponenty potřebné pro provoz počítače. Napájecí zdroj počítače prošel vývojem. Je zde procesor, deska a pevný disk. Mechaniky CD/DVD jsou disketové jednotky.

Co je Google Display Network?

Google Display Network je obsahová síť webů zapojených do reklamního systému Google Ads.
Někdo se také může ptát, proč je při plánování obsahových reklamních kampaní důležité stanovit si čile?
Pokud si předem stanovíte cíle, budete pak moci své obsahové kampaně lépe naplánovat a implementovat. Konečný cíl kampaně bude mít vliv nejen na segmenty publika, které oslovíte, ale také na rozpočet a cenové nabídky, na kreativy, a dokonce i na metriky, které se rozhodnete měřit.

A co to je nativní reklama?

Nativní reklama je druhem placené online reklamy, která má za cíl nerušit zážitek návštěvníka. Formou i funkcí zapadá do obsahu webové stránky.
Lidé se také ptají, ve kterých službách google může remarketing zobrazovat relevantní reklamy?
Na základě svých dat můžete znovu oslovit lidi, kteří už s vaší značkou nebo službami dříve provedli nějakou interakci na mobilu nebo na počítači. Reklamy se uživatelům z tohoto segmentu zobrazují, když procházejí stránky na Googlu nebo na partnerských webech.

Související článek

Co musí obsahovat počítač?

Potřebuji postavit PCProcessor nebo chlazení pro něj.

Když to vezmeme v úvahu, jak si udělat reklamu?

Jak vytvořit úspěšnou reklamu?
  1. Volba média. Důležitá je samotná volba média, prostřednictvím, kterého budete reklamu šířit.
  2. Osoba prezentující produkt. Je klíčové, aby zdroj prostřednictvím, kterého reklamu šíříme, byl považován za věrohodný.
  3. Znalost cílové skupiny.
Kdy vznikla reklama?
Historicky první reklamní kampaň představil 22 srpna 1901 Karl August Linger se svou ústní vodou Odol. Jeho reklama tehdy stála milion říšských marek a vyšla v Berlínských ilustrovaných, či ve významných listech USA a Evropy.

Co je banner v telefonu?

Česky se mu správně říká reklamní proužek, ale moc se to nepoužívá. V nejjednodušší podobě jde o obrázek doplněný odkazem. Uživatel na banner klikne a dostane se na cílovou stránku reklamní kampaně (tj.
Někdo se také může ptát, co je to bannerová slepota?
Pojem bannerová slepota (anglicky Banner Blindness) označuje odolnost uživatelů vůči bannerové reklamě, respektive její podvědomé ignorování. Tento jev byl poprvé popsán v roce 1998.

Jaké jsou druhy reklamy?

Reklama podle média
  • Televizní reklama.
  • Tisková reklama (inzerát, akční leták)
  • Rozhlasové spoty.
  • Spoty v kinech.
  • Internetová reklama.
  • OOH (out of home) reklama (plakáty a billboardy, reklama na dopravních prostředcích, atypické reklamní plochy)

By Hadlee Chhuon

Similar articles

Kolik by měla být rychlost internetu? :: Co je to CTR?
Užitečné odkazy