Domovská stránka > C > Co Je To Ctr?

Co je to CTR?

Míra prokliku (CTR): definice

Míra prokliku je měřítkem toho, jak si vaše klíčová slova, reklamy a neplacené záznamy vedou. CTR vypočítáte tak, že počet kliknutí na reklamu vydělíte počtem zobrazení reklamy (kliknutí : zobrazení = CTR). Pokud jste například získali 5 kliknutí a 100 zobrazení, bude mít CTR hodnotu 5 %.

Přečtěte si více

Jak zvýšit CTR?

3 základní způsoby, jak zvýšit míru prokliku (CTR) reklam
  1. Zlepšení pozice našich reklam. Základní zásadou optimalizace konverzí je být vidět.
  2. Udržujte své reklamní texty a klíčová slova podobné
  3. Vyberte si relevantní nízkonákladová klíčová slova.
Navíc, co ovlivňuje ctr na bannerech?
Míru prokliku významně ovlivňuje i podoba konkrétního banneru. Jsou-li bannery zajímavé, kvalitně provedené a něčím unikátní, budou mít řádově vyšší CTR. Zejména, pokud bojují s bannerovou slepotou. Míru prokliku značně zvyšují také tlačítka.

Pokud jde o toto, co je výhodou reklam ve vyhledávání oproti obsahové reklamě?

„Hlavní benefit oproti vyhledávání je v dodatečném zásahu.

Vhodné uživatele pro zobrazení reklamy vybere kampaň v obsahové síti na základě toho, jak se on-line chovají a prezentují. I podle toho, jestli s firemními stránkami inzerenta byli již v minulosti v interakci a podobně.
Když to vezmeme v úvahu, co při plánování obsahové reklamy chápeme pod pojmem umístění?
Umístění: Definice
  • Umístění může mít několik podob, například celý web, určité stránky webu, jedna reklamní jednotka nacházející se na určité stránce, video, aplikace pro mobilní telefon atd.
  • Konkrétní umístění můžete vybrat nastavením cílení na umístění.

Pokud jde o toto, co je obsahová inzertní síť?

Skupina více než dvou milionů webů, videí a aplikací, kde se mohou zobrazovat vaše reklamy. Weby v Obsahové síti oslovují více než 90 % uživatelů internetu na celém světě.
Co je to obsahová reklama?
Reklamy v obsahové síti se automaticky zobrazují ve formě bannerů (jde o text či kombinaci obrázku a textu) na webových stránkách, se kterými se pojí vybraná klíčová slova a souvisí s jeho obsahem.

Když to vezmeme v úvahu, co je to bannerová reklama?

Banner (anglicky „prapor", „plakát", česky se někdy označuje jako reklamní proužek) je druh reklamy používaný na WWW stránkách, či v softwarových aplikacích. Jedná se o zpravidla obdélníkový obrázek či animaci, případně interaktivní grafiku zobrazenou nejčastěji poblíž okraje obrazovky.
Kde se budou zobrazovat reklamy když v obsahové síti seznam cz nastavíte cílení dle umístění Novinky cz?
V detailu sestavy pod záložkou Umístění, máte možnost vidět statistiky jednotlivých webů i stránek, kde se zobrazuje vaše reklama. Lze libovolně přidávat či vyloučit weby, subdomény, nebo i konkrétní stránky z obsahové sítě. U jednotlivých webů máte možnost nastavit rozdílná CPC.

Navíc, jak skrýt reklamy?

Ve službách Google
  1. Ve Vyhledávání Google na telefonu či tabletu klepněte na. Proč tato reklama. Vypněte možnost Reklamy z adresy [název inzerenta].
  2. Na YouTube vyberte Informace. Přestat zobrazovat tuto reklamu.
  3. V Gmailu vyberte Informace. Řídit zobrazování reklam, jako je tato. Blokovat tohoto inzerenta.

By Maurer Benker

Co nesmí obsahovat reklama? :: Kde je zakázaný Facebook?
Užitečné odkazy