Domovská stránka
> C
> Co Je To Ctr?
Co je to CTR?
Míra prokliku (CTR): definice
Míra prokliku je měřítkem toho, jak si vaše klíčová slova, reklamy a neplacené záznamy vedou. CTR vypočítáte tak, že počet kliknutí na reklamu vydělíte počtem zobrazení reklamy (kliknutí : zobrazení = CTR). Pokud jste například získali 5 kliknutí a 100 zobrazení, bude mít CTR hodnotu 5 %.
Míra prokliku je měřítkem toho, jak si vaše klíčová slova, reklamy a neplacené záznamy vedou. CTR vypočítáte tak, že počet kliknutí na reklamu vydělíte počtem zobrazení reklamy (kliknutí : zobrazení = CTR). Pokud jste například získali 5 kliknutí a 100 zobrazení, bude mít CTR hodnotu 5 %.
Jak zvýšit CTR?
3 základní způsoby, jak zvýšit míru prokliku (CTR) reklam
- Zlepšení pozice našich reklam. Základní zásadou optimalizace konverzí je být vidět.
- Udržujte své reklamní texty a klíčová slova podobné
- Vyberte si relevantní nízkonákladová klíčová slova.
Míru prokliku významně ovlivňuje i podoba konkrétního banneru. Jsou-li bannery zajímavé, kvalitně provedené a něčím unikátní, budou mít řádově vyšší CTR. Zejména, pokud bojují s bannerovou slepotou. Míru prokliku značně zvyšují také tlačítka.
Pokud jde o toto, co je výhodou reklam ve vyhledávání oproti obsahové reklamě?
„Hlavní benefit oproti vyhledávání je v dodatečném zásahu.
Vhodné uživatele pro zobrazení reklamy vybere kampaň v obsahové síti na základě toho, jak se on-line chovají a prezentují. I podle toho, jestli s firemními stránkami inzerenta byli již v minulosti v interakci a podobně.
Když to vezmeme v úvahu, co při plánování obsahové reklamy chápeme pod pojmem umístění? Vhodné uživatele pro zobrazení reklamy vybere kampaň v obsahové síti na základě toho, jak se on-line chovají a prezentují. I podle toho, jestli s firemními stránkami inzerenta byli již v minulosti v interakci a podobně.
Umístění: Definice
- Umístění může mít několik podob, například celý web, určité stránky webu, jedna reklamní jednotka nacházející se na určité stránce, video, aplikace pro mobilní telefon atd.
- Konkrétní umístění můžete vybrat nastavením cílení na umístění.
Pokud jde o toto, co je obsahová inzertní síť?
Skupina více než dvou milionů webů, videí a aplikací, kde se mohou zobrazovat vaše reklamy. Weby v Obsahové síti oslovují více než 90 % uživatelů internetu na celém světě.
Co je to obsahová reklama? Reklamy v obsahové síti se automaticky zobrazují ve formě bannerů (jde o text či kombinaci obrázku a textu) na webových stránkách, se kterými se pojí vybraná klíčová slova a souvisí s jeho obsahem.
Když to vezmeme v úvahu, co je to bannerová reklama?
Banner (anglicky „prapor", „plakát", česky se někdy označuje jako reklamní proužek) je druh reklamy používaný na WWW stránkách, či v softwarových aplikacích. Jedná se o zpravidla obdélníkový obrázek či animaci, případně interaktivní grafiku zobrazenou nejčastěji poblíž okraje obrazovky.
Kde se budou zobrazovat reklamy když v obsahové síti seznam cz nastavíte cílení dle umístění Novinky cz? V detailu sestavy pod záložkou Umístění, máte možnost vidět statistiky jednotlivých webů i stránek, kde se zobrazuje vaše reklama. Lze libovolně přidávat či vyloučit weby, subdomény, nebo i konkrétní stránky z obsahové sítě. U jednotlivých webů máte možnost nastavit rozdílná CPC.
Navíc, jak skrýt reklamy?
Ve službách Google
- Ve Vyhledávání Google na telefonu či tabletu klepněte na. Proč tato reklama. Vypněte možnost Reklamy z adresy [název inzerenta].
- Na YouTube vyberte Informace. Přestat zobrazovat tuto reklamu.
- V Gmailu vyberte Informace. Řídit zobrazování reklam, jako je tato. Blokovat tohoto inzerenta.