Domovská stránka
> J
> Jak Si Říct O Spolupráci?
Jak si říct o spolupráci?
Jak si říci o spolupráci a jak ji dotáhnout do konce
- Nedělejte to pro spolupráce.
- Máte většinu sponzorovaného obsahu.
- Máte co nabídnout.
- Zapomeňte na ctrl+c a ctrl+v.
- Nelžete.
- Nebuďte arogantní
- Dodržujte termíny i odevzdanou práci.
Někdo se také může ptát, jaký je rozdíl mezi influencerem a youtuberem?
Každý uživatel sociálních sítí může naleznout „svého" influencera, jehož tvorba je mu nejbližší. Nutno podotknout, že slovo influencer je zastřešující pojem. Influencerem může být i youtuber, tedy tvůrce videí na platformě YouTube, nebo tiktoker, který tvoří krátká videa na oblíbenou sociální síť TikTok.
Lidé se také ptají, co je to vloger? Člověk, který při svém vyjadřování používá formu video blogu, je video bloger či vloger. Točit vlogy je pro některé lidi jednodušší než psát dlouhé odstavce; pro diváka bývá požitek z videa zase zábavnější. Mezi vlogy se mohou řadit různá instruktážní videa, humorná videa nebo pravidelné shrnutí novinek.
Pokud jde o toto, jak funguje influencer marketing?
Influencer marketingem lze podpořit prodej produktů i povědomí o značce. Zákazníci totiž věří lidem, ne značkám. Lidé zpravidla více věří osobnostem, které jsou populární. Spojením s influencerem v rámci virálního marketingu získáváte okamžitý přístup k jeho specifickému publiku, které navíc má k dané osobnosti důvěru.
Někdo se také může ptát, co je influer? Z latinského īnfluĕre - vtékat, proudit dovnitř. Srovnej např. anglické influence, influenza.
Následně, jak nejlépe spolupracovat s influencery?
Obsah
- Influencer musí viditelně označit každý příspěvek, instastories, video...
- Influencer musí být upřímný
- Berte v úvahu věk publika „vašeho" influencera.
- Propagujete soutěž? Tak ať ji influencer náležitě označí
- Influencer bude respektovat pravidla platformy.
- Nebojte se spolupráce s influencery.
6 tipů, jak úspěšně oslovit influencera
- Buďte maximálně struční a jasní
- Zdůrazněte, co bude mít z odpovědi adresát zprávy.
- Přiznejte důvod, proč něco chcete.
- Řekněte konkrétní důvod, proč oslovujete zrovna vybraného influencera.
- Navazujte napřed dlouhodobější vztahy.
- Přes jaký kanál influencera oslovit?
Jak vybrat správného influencera?
Zaměření - je obsah kampaně vhodný pro influencera, kterého si vybíráte? Influencer by měl mít stejný tone of voice, měl by sdílet podobné hodnoty jako brand. Prozkoumejte obsah, který sdílel v minulosti. Zásah - neočekávejte, že pokud má influencer 100 tisíc sledujících, uvidí propagaci stejný počet fanoušků.
Proč využívat Influencer marketing? Influencer marketing vám může pomoci zvýšit prodeje produktu nebo služby, které influencer propaguje. Dokáže také zvýšit povědomí o vašem produktu, značce či službě, zvýšit zásah a v neposlední řadě pomáhá budovat silnou a důvěryhodnou značku. Více o budování silné firemní značky se dočtete zde.
Jak si vydělávat na Instagramu?
Nejvíce lidí si pod vyděláváním na Instagramu představí spolupráce se značkami. Influencer si buduje na sociálních sítích svou reputaci tím, že sdílí se svými followery kvalitní a hodnotný obsah. Ten může být zaměřený téměř na cokoliv, co lidi zajímá. Měsíčně tak dokáže vydělat na instagramu i několik milionů korun.