Domovská stránka > J > Jak Vydělávají Influenceři?

Jak vydělávají influenceři?

Každý šikovný influencer má významné příznivce na svých sociálních sítích, tzv. sledující. Influenceři vydělávají peníze tím, že podporují určitou značku prostřednictvím sponzorovaných příspěvků, partnerských odkazů a kódů nebo vlastním merchem, což jsou reklamní předměty daného influencera.

Přečtěte si více

Kolik se platí Influencerům?

Není to jednoduchá otázka, na internetu najdete, že influencerům se platí v USA za příspěvek $10-25 za 1000 followerů, což je zhruba 220 – 550 Kč / 1000 followerů. Pokud bychom to přepočítali na platy v ČR, tak bychom došli zhruba k $ 4 – 10 za 1000 followerů, tedy 88 – 220 Kč / 1000 followerů.
Co je to Influescent?
Někoho, kdo má vliv primárně na sociálních sítích a skrze ně ovlivňuje své okolí, resp. lidi, kteří ho sledují.

Kdo platí influencer?

Vlastníkem Instagramu je americká internetová společnost Facebook. Influenceři, kteří mají tisíce sledujících, si mohou vydělat značné částky od firem, jejichž výrobky na instagramu propagují. Změny, na které Instagram přistoupil, úřad CMA považuje za důležitý posun v přístupu od velké platformy mezi sociálními médii.
Co potřebuje influencer?
Influencer by měl mít hlubší povědomí o značce. Firma by tak měla vypracovat manuál, ve kterém influencera seznámí s konkrétní značkou a definuje výstupy spolupráce.

Když to vezmeme v úvahu, jak se stát influencer?

Pokud se chcete stát influencerem, musíte mít základnu svých sledujících. Tu si vybudujete tak, že budete na sítích aktivní. Vytvářejte zajímavé příspěvky, dejte o sobě vědět na stories a čekejte. Když budete tuto část dělat správně, sledující se dostaví.
Jak je placeny Instagram?
Předplatné budou nabízet přímo tvůrci, které sledujete, ať už je to fotograf, influencer apod. Tímto předplatným jej přímo podpoříte a za oplátku budete mít přístup k exkluzivnímu obsahu. Což na Instagramu znamená hlavně fotografie, videa a také Stories (příběhy).

Jak funguje spolupráce na Instagramu?

V první řadě bychom měli zmínit, že existuje několik typů spoluprací: barterová spolupráce – za příspěvky je odměna v podobě produktů dané firmy. placená spolupráce – za příspěvky dostanete finanční odměnu. product placement – v příspěvku se objeví umístění produktu, většinou se jedná o nenápadnou reklamu.
Kolik stojí spolupráce na Instagramu?
Mikroinfluenceři – barterová spolupráce; 600 – 1500 Kč za příspěvek. Středně velcí influenceři – barterová spolupráce; 2 000 Kč a více. Influenceři – zastoupeni agenturou či manažerem – různé ceny.

Kolik se dá vydělat na insta?

Freelancer za správu sociální sítě Instagram může vydělávat dle rozsahu činnosti od tisíce korun měsíčně až po pěti místná čísla. Firma, která využívá Instagram k prodeji svých služeb či výrobků může díky Instagramu vydělat od nízkých částek až po skutečně vysoké desetitisíce a statisíce korun.

By Britni Kirbie

Jak si říct o spolupráci? :: Co je výhodou cloudové služby?
Užitečné odkazy