Domovská stránka > J > Jaké Ctr Je Dobré?

Jaké CTR je dobré?

Na základě výše uvedených faktorů se jako dobrá míra prokliku účtu považuje 2%. CTR účtu 2% znamená, že některé kampaně (např. brandové) budou mít míru prokliku mnohem vyšší, zatímco u jiných se bude CTR pohybovat hluboko pod touto hodnotou. Vyšší míra prokliku nemusí vždy ale znamenat dobrou kampaň.

Přečtěte si více

Související článek

Jaké jsou databázové systémy?

Microsoft SQL server je jedním z příkladů RDBMS.

A co to je míra prokliku?

Míra prokliku je měřítkem toho, jak si vaše klíčová slova, reklamy a neplacené záznamy vedou. CTR vypočítáte tak, že počet kliknutí na reklamu vydělíte počtem zobrazení reklamy (kliknutí : zobrazení = CTR). Pokud jste například získali 5 kliknutí a 100 zobrazení, bude mít CTR hodnotu 5 %.
Navíc, jak zvýšit ctr?
3 základní způsoby, jak zvýšit míru prokliku (CTR) reklam
  1. Zlepšení pozice našich reklam. Základní zásadou optimalizace konverzí je být vidět.
  2. Udržujte své reklamní texty a klíčová slova podobné
  3. Vyberte si relevantní nízkonákladová klíčová slova.

Co ovlivňuje CTR na bannerech?

Míru prokliku významně ovlivňuje i podoba konkrétního banneru. Jsou-li bannery zajímavé, kvalitně provedené a něčím unikátní, budou mít řádově vyšší CTR. Zejména, pokud bojují s bannerovou slepotou. Míru prokliku značně zvyšují také tlačítka.
Lidé se také ptají, co je to cpc?
S nabídkou ceny za proklik (CPC) platíte za každé kliknutí na reklamu. V případě kampaní s nabídkou CPC nastavíte maximální cenu za proklik (max. CPC), což je nejvyšší částka, kterou jste ochotni zaplatit za kliknutí na reklamu (pokud nepoužíváte úpravy nabídek nebo rozšířenou CPC).

Související článek

Jak dobře chladit notebook?

Pokud chcete zajistit lepší cirkulaci vzduchu a lepší vlastní chlazení, měli byste si pořídit chladicí podložku. Chladicí podložka je pravděpodobně nejlepší způsob, jak se vypořádat s přehříváním notebooků.

Někdo se také může ptát, co je výhodou reklam ve vyhledávání oproti obsahové reklamě?

„Hlavní benefit oproti vyhledávání je v dodatečném zásahu.

Vhodné uživatele pro zobrazení reklamy vybere kampaň v obsahové síti na základě toho, jak se on-line chovají a prezentují. I podle toho, jestli s firemními stránkami inzerenta byli již v minulosti v interakci a podobně.
Jak zjistit CPC?
Průměrná cena za proklik (průměrná CPC) se vypočte vydělením celkových nákladů na kliknutí celkovým počtem kliknutí. Průměrná cena za proklik vychází ze skutečné ceny za proklik, tedy z částky, kterou za kliknutí na reklamu skutečně zaplatíte.

Jak nastavit cenu za proklik?

Kde a jak nejlépe nastavit ceny za proklik

Osobně doporučuji nastavit v administraci pro důležité kategorie alespoň o 50 % vyšší cenu, než je minimum. Zvýšení nákladů se vykompenzuje častějším zařazením vašich produktů mezi kvalitní obchody (Heureka vybírá 3 ke každému produktu) a tím i vyšším počtem objednávek.
Co je obsahová inzertní síť?
Skupina více než dvou milionů webů, videí a aplikací, kde se mohou zobrazovat vaše reklamy. Weby v Obsahové síti oslovují více než 90 % uživatelů internetu na celém světě.

Když to vezmeme v úvahu, co je to obsahová reklama?

Reklamy v obsahové síti se automaticky zobrazují ve formě bannerů (jde o text či kombinaci obrázku a textu) na webových stránkách, se kterými se pojí vybraná klíčová slova a souvisí s jeho obsahem.

By Garnette Benett

Similar articles

Co je to bannerová reklama? :: Jak nastavit cenu za proklik?
Užitečné odkazy