Domovská stránka
> J
> Jaké Ctr Je Dobré?
Jaké CTR je dobré?
Na základě výše uvedených faktorů se jako dobrá míra prokliku účtu považuje 2%. CTR účtu 2% znamená, že některé kampaně (např. brandové) budou mít míru prokliku mnohem vyšší, zatímco u jiných se bude CTR pohybovat hluboko pod touto hodnotou. Vyšší míra prokliku nemusí vždy ale znamenat dobrou kampaň.
A co to je míra prokliku?
Míra prokliku je měřítkem toho, jak si vaše klíčová slova, reklamy a neplacené záznamy vedou. CTR vypočítáte tak, že počet kliknutí na reklamu vydělíte počtem zobrazení reklamy (kliknutí : zobrazení = CTR). Pokud jste například získali 5 kliknutí a 100 zobrazení, bude mít CTR hodnotu 5 %.
Navíc, jak zvýšit ctr? 3 základní způsoby, jak zvýšit míru prokliku (CTR) reklam
- Zlepšení pozice našich reklam. Základní zásadou optimalizace konverzí je být vidět.
- Udržujte své reklamní texty a klíčová slova podobné
- Vyberte si relevantní nízkonákladová klíčová slova.
Co ovlivňuje CTR na bannerech?
Míru prokliku významně ovlivňuje i podoba konkrétního banneru. Jsou-li bannery zajímavé, kvalitně provedené a něčím unikátní, budou mít řádově vyšší CTR. Zejména, pokud bojují s bannerovou slepotou. Míru prokliku značně zvyšují také tlačítka.
Lidé se také ptají, co je to cpc? S nabídkou ceny za proklik (CPC) platíte za každé kliknutí na reklamu. V případě kampaní s nabídkou CPC nastavíte maximální cenu za proklik (max. CPC), což je nejvyšší částka, kterou jste ochotni zaplatit za kliknutí na reklamu (pokud nepoužíváte úpravy nabídek nebo rozšířenou CPC).
Někdo se také může ptát, co je výhodou reklam ve vyhledávání oproti obsahové reklamě?
„Hlavní benefit oproti vyhledávání je v dodatečném zásahu.
Vhodné uživatele pro zobrazení reklamy vybere kampaň v obsahové síti na základě toho, jak se on-line chovají a prezentují. I podle toho, jestli s firemními stránkami inzerenta byli již v minulosti v interakci a podobně.
Jak zjistit CPC? Vhodné uživatele pro zobrazení reklamy vybere kampaň v obsahové síti na základě toho, jak se on-line chovají a prezentují. I podle toho, jestli s firemními stránkami inzerenta byli již v minulosti v interakci a podobně.
Průměrná cena za proklik (průměrná CPC) se vypočte vydělením celkových nákladů na kliknutí celkovým počtem kliknutí. Průměrná cena za proklik vychází ze skutečné ceny za proklik, tedy z částky, kterou za kliknutí na reklamu skutečně zaplatíte.
Jak nastavit cenu za proklik?
Kde a jak nejlépe nastavit ceny za proklik
Osobně doporučuji nastavit v administraci pro důležité kategorie alespoň o 50 % vyšší cenu, než je minimum. Zvýšení nákladů se vykompenzuje častějším zařazením vašich produktů mezi kvalitní obchody (Heureka vybírá 3 ke každému produktu) a tím i vyšším počtem objednávek.
Co je obsahová inzertní síť? Osobně doporučuji nastavit v administraci pro důležité kategorie alespoň o 50 % vyšší cenu, než je minimum. Zvýšení nákladů se vykompenzuje častějším zařazením vašich produktů mezi kvalitní obchody (Heureka vybírá 3 ke každému produktu) a tím i vyšším počtem objednávek.
Skupina více než dvou milionů webů, videí a aplikací, kde se mohou zobrazovat vaše reklamy. Weby v Obsahové síti oslovují více než 90 % uživatelů internetu na celém světě.
Když to vezmeme v úvahu, co je to obsahová reklama?
Reklamy v obsahové síti se automaticky zobrazují ve formě bannerů (jde o text či kombinaci obrázku a textu) na webových stránkách, se kterými se pojí vybraná klíčová slova a souvisí s jeho obsahem.
Similar articles
- Jaké jsou verze Windows?
První verze systému Windows 1.0 se začala široce používat až ve Windows 95. Současné klientské verze systému Windows 8.1 jsou Windows 10 a Windows 11. Serverové verze jsou Windows Server 2008 a 2012.
- Jaké Office pro Windows 10?
Aplikace Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher a Access vyžadují systém Windows 10. Pro mobilní aplikace Office je vyžadován systém Windows 10.
- Jaké jsou antivirové programy?
Antivirové programy jsou certifikovány certifikovanými distributory.
- Jaké znáš kancelářské balíky aplikaci?
Microsoft Office je součástí téměř každého počítače. Jaké nástroje nabízí? Word je nejpoužívanější textový editor a je známý svým přehledným rozhraním, kvalitní kontrolou pravopisu, rozsáhlými možnostmi úprav textu a mnoha dalšími funkcemi. V každé kanceláři se používá tabulkový editor zvaný Excel.
- Kolik FPS je dobré?
- Jaké jsou výhody iPhone?
- Jaké pouzdro na mobil?
- Jaké webové vyhledávače jsou nejpoužívanější?