Domovská stránka > J > Jak Přidat Druhou Osu Do Grafu Excel?

Jak přidat druhou osu do grafu Excel?

Přidání nebo odebrání vedlejší osy grafu v Excelu
  1. Výběrem grafu otevřete Nástroje grafu.
  2. Vyberte Návrh >Změnit typ grafu.
  3. Vyberte Kombinovaný > Sloupec clusteru – Čára na vedlejší ose.
  4. Vyberte Vedlejší osa pro datovou řadu, kterou chcete zobrazit.
  5. Vyberte šipku rozevíracího seznamu a zvolte Čára.
  6. Vyberte OK.

Přečtěte si více

Související článek

Jak pridat Seznam Email do Apple Mail?

Přejděte do nastavení telefonu.

Navíc, jak na procenta v excelu?

Výpočet procent, pokud znáte celek a množství
  1. Klikněte na libovolnou prázdnou buňku.
  2. Zadejte =42/50 a stiskněte RETURN. Výsledek je 0,84.
  3. Vyberte buňku, která obsahuje výsledek z kroku 2.
  4. Na kartě Domů klikněte na Styl procent . Výsledek je 84 %. To je procento správných odpovědí v testu.
Jak vytvořit graf z tabulky ve Wordu?
Pokud chcete vytvořit jednoduchý graf přímo ve Wordu, klikněte na Vložení > Graf a vyberte požadovaný graf.
  1. Klikněte na Vložení > Graf.
  2. Klikněte na typ grafu a pak poklikejte na požadovaný graf.
  3. V zobrazené tabulce nahraďte výchozí data vlastními informacemi.
  4. Po dokončení tabulku zavřete.

Jak na tabulku v Excelu?

Tabulku můžete vytvořit a naformátovat pro vizuální seskupení a analýzu dat.
  1. Vyberte buňku v datech.
  2. Vyberte Domů > Formátovat jako tabulku.
  3. Zvolte styl tabulky.
  4. V dialogovém okně Formátovat jako tabulku nastavte oblast buněk.
  5. Označte, jestli tabulka obsahuje záhlaví.
  6. Vyberte OK.
A jak vybrat data pro graf v excelu?
Klikněte pravým tlačítkem myši na graf a zvolte Vybrat data. Na listu, který obsahuje zdrojová data grafu, se zobrazí dialogové okno Vybrat zdroj dat. Po opuštění dialogového okna klikněte na list a potom kliknutím a přetažením vyberte všechna data, která chcete použít pro graf, včetně nové datové řady.

Související článek

Jak odemknout Excel pro úpravy?

Můžete také psát na klávesnici. Zrušte zaškrtnutí políčka Uzamčeno v místní nabídce Formát buněk a klepněte na tlačítko OK. Všechny buňky v listu jsou odemčené.

V jakém programu dělat Grafy?

Většina uživatelů používá k tvorbě grafů a následné analýze dat OO Calc či MS Excel. Je ale potřeba říci, že v obou případech jde o tabulkové procesory, nikoli o nástroje sloužící právě k tvorbě grafů. A když už vytvoří nějaký, alespoň částečně pohledný graf, nabízí minimální možnosti dalšího nastavení.
Jak udělat graf ze dvou tabulek?
Vložení grafu na list
  1. Označíte datovou tabulku včetně prázdné buňky.
  2. Klepnete na záložku karty VLOŽENÍ.
  3. Ve skupině Grafy klepnete na tlačítko pro požadovaný typ grafu.
  4. V zobrazené nabídce vyberete vhodný podtyp.

Pokud jde o toto, jak přehodit osy v excelu?

Klikněte na libovolné místo v grafu. Zobrazí se Nástroje grafu s kartami Návrh, Rozložení a Formát. Na kartě Formát ve skupině Aktuální výběr klikněte na šipku rozevíracího seznamu Prvky grafu a potom klikněte na osu, kterou chcete vybrat.
Jak vložit cíl do grafu?
1. Vyberte graf, pro který přidáte srovnávací čáru. 2, klikněte Kutools > grafy > Přidat čáru do grafu pro povolení této funkce.

Jaký typ grafu je nejlepší zvolit pokud chci zobrazit do grafu funkci?

Vhodnou volbou vizualizace tohoto typu dat je tedy sloupcový nebo pruhový (pásový) graf.

By Koziarz

Similar articles

Jak vytvořit vlastního smajlíka? :: Jak udělat sloupcový graf?
Užitečné odkazy