Domovská stránka > J > Jak Udělat Elektronický Podpis Word?

Jak udělat elektronický podpis Word?

Přidání neviditelných digitálních podpisů v aplikaci Word, Excel nebo PowerPoint
  1. Klikněte na kartu Soubor.
  2. Klikněte na položku Informace.
  3. Klikněte na Zamknout dokument, Zamknout sešit nebo Zamknout prezentaci.
  4. Klikněte na položku Přidat digitální podpis.

Přečtěte si více

Související článek

Jak si udělat iOS 14?

Nainstalovat ji může každý. Pokud budete postupovat podle pokynů, můžete si stáhnout konfigurační profil. Nastavení lze použít k instalaci staženého konfiguračního profilu. Poté je třeba telefon obnovit.

Lidé se také ptají, jak nastavit elektronický podpis v pdf?

Vlastní postup:
  1. V aplikaci Adobe Acrobat Reader otevřete PDF, které chcete podepsat.
  2. Odscrollujte / přejděte na část, která je vymezená podpisu (stejně jako vlastnoručnímu)
  3. V horní liště klikněte na tlačítko Nástroje.
  4. Dále na tlačítko Certifikáty.
  5. Zobrazí se tlačítko Digitálně podepsat, na které klikněte.
Jak nastavit elektronický podpis v emailu?
Digitální podepsání jedné zprávy
  1. Ve zprávě klikněte na tlačítko Možnosti.
  2. Ve skupině Další možnosti klikněte na ikonu pro otevření v pravém dolním rohu.
  3. Klikněte na tlačítko Nastavení zabezpečení a zaškrtněte políčko Přidat k této zprávě digitální podpis.
  4. Klikněte na tlačítko OK a potom na tlačítko Zavřít.

Jak vyplnit elektronický podpis?

Otevřete dokument nebo formulář PDF, který chcete podepsat. Na panelu nástrojů klikněte na ikonu Podepsat . Anebo můžete vybrat Nástroje > Vyplnit a podepsat či možnost Vyplnit a podepsat v pravém panelu. Zobrazí se nástroj Vyplnit a podepsat.
Jak online podepsat dokument?
Podepisování dokumentů PDF a vyplňování formulářů online

Vyberte PDF dokument, který chcete vyplnit a podepsat. Jakmile Acrobat soubor načte, stačí se přihlásit a formulář vyplnit. Pomocí panelu nástrojů vyplňte pole formuláře a přidejte k souboru PDF svůj podpis.

Související článek

Co dělat když Word neodpovídá?

Pokud najdete požadovaný soubor aplikace Word, vyberte možnost Obnovit a obnovte soubor.

Jak podepsat DOCX?

Jak podepsat DOCX dokument digitálním podpisem?
  1. Vyberte DOCX pro podepisování.
  2. Pro podepsání DOCX nejprve vyberte typ znaménka (digitální, text, čárový kód, obrázek, razítko, qr kód).
  3. Zadejte hodnotu podpisu nebo vyberte podpis obrázku, pokud je typ znaku Obrázek nebo Digitální.
Můžete se také zeptat, jak vytvořit podpisový řádek ve wordu?
Vytvořte řádek podpisu aplikace Outlook v aplikaci Word

1. Vytvořte prázdný dokument aplikace Word a poté klikněte na Vložit > Podpisová linka.

Jak podepsat PDF Postsignum?

Podepisování PDF - PDF Signer+
  1. Pouze přetáhnete PDF dokument (nebo adresář s dokumenty) na ikonu programu a automaticky se dokument podepíše.
  2. Vytvoření vlastního profilu pro podepsání např.
  3. Spolupracuje se všemi certifikovanými kartami i tokeny.
  4. Hromadný i vícenásobný podpis - můžete podepisovat více dokumentů najednou.
Někdo se také může ptát, jak podepsat dokument certifikatem?
Podepisování v Adobe Readeru

Klikněte na Více nástrojů. A vyberte možnost Certifikáty. Pak uvidíte nad dokumentem lištu pro podepisování a kliknutím na Digitálně podepsat vyvoláte dialog podepisování. V horní liště klikněte na Digitálně podepsat.

A další otázka, kam umístit elektronický podpis?

Otevřete PDF dokument v Adobe Readeru (pozor, aby se vám neotevřel v Chrome nebo Edge). Nahoře klikněte na záložku Nástroje. V seznamu nástrojů zvolte Certifikáty, objeví se panel Certifikáty. Doporučujeme posunout zobrazení dokumentu na místo, kam chcete umístit vizuální podpis.

By Ternan

Similar articles

Jak upravit podepsaný PDF dokument? :: Jak nastavit elektronický podpis v Outlooku?
Užitečné odkazy