Domovská stránka > J > Jak Získat Zaručený Elektronický Podpis?

Jak získat zaručený elektronický podpis?

První certifikační autorita, a.s. Tou první je Česká pošta, respektive její služba Postsignum. Pro vyřízení musíte předem vyplnit a vytisknout dokumenty a poté dojít na některou z poboček, která má Czech Point. Roční certifikát stojí 396 Kč, jeho platnost je o něco delší než kalendářní rok, a to 385 dní.

Přečtěte si více

Související článek

Jak získat MC zdarma?

Pokud kliknete na tlačítko Stáhnout, soubor se otevře v počítači. Po dokončení instalace klikněte na tlačítko Dokončit.

Následně, jak elektronický podepsat pdf zdarma?

Vlastní postup:
  1. V aplikaci Adobe Acrobat Reader otevřete PDF, které chcete podepsat.
  2. Odscrollujte / přejděte na část, která je vymezená podpisu (stejně jako vlastnoručnímu)
  3. V horní liště klikněte na tlačítko Nástroje.
  4. Dále na tlačítko Certifikáty.
  5. Zobrazí se tlačítko Digitálně podepsat, na které klikněte.
Jak digitálně podepsat dokument?
V pravém panelu nástrojů klikněte na volbu Více nástrojů a v kompletním přehledu otevřete nabídku Certifikáty. Klikněte na Více nástrojů. A vyberte možnost Certifikáty. Pak uvidíte nad dokumentem lištu pro podepisování a kliknutím na Digitálně podepsat vyvoláte dialog podepisování.

Navíc, jak vytvořit vlastní elektronický podpis?

Jak vytvořit elektronický podpis?
  1. Otevřeme si soubor, který chceme podepsat;
  2. V horní liště klikneme na Nástroje;
  3. Dále na Certifikáty;
  4. V horní liště vybereme Digitálně podepsat;
  5. Kliknutím a tažením myši si vyznačíme oblast, kde chceme, aby se podpis zobrazil;
  6. Zvolíme Podepsat;
Následně, jak zřídit elektronický podpis na poště?
Fyzické osoby

Nepodnikající fyzická osoba si nejprve připraví podklady pro uzavření smlouvy a vydání certifikátu. Na kontaktním místě České pošty dojde během jedné návštěvy k uzavření smlouvy, zavedení do systému PostSignum a vydání certifikátu. Za vydaný certifikát se platí v hotovosti.

Související článek

Jak získat MS Office zdarma?

Pokud kliknete na tlačítko ke stažení na postranním panelu, budete přesměrováni na webové stránky Office. Pokud již máte účet Microsoft, přejděte na aplikace Office.

A další otázka, co je to zaručený elektronický podpis?

297/2016 Sb. o elektronickém podpisu v platném znění. Zaručený elektronický podpis jsou tedy digitální data, která podepisující osoba vytváří pomocí svého privátního klíče a zajišťuje jimi integritu a nepopiratelnost původu podepsaných dat.
Můžete se také zeptat, jak obnovit elektronický podpis?
Obnova nebo obnovení elektronického podpisu (tj. kvalifikovaného či komerčního osobního certifikátu) se musí vždy provést ve stanovené lhůtě před jeho expirací. Obvykle toto období činí (alespoň v rámci Post Signum) 20 dní. V případě, že certifikát expiruje, není již možné jej obnovit a je nutné vytvořit zcela nový.

Pokud jde o toto, jak digitálně podepsat email?

Digitální podepsání jedné zprávy
  1. Ve zprávě klikněte na tlačítko Možnosti.
  2. Ve skupině Další možnosti klikněte na ikonu pro otevření v pravém dolním rohu.
  3. Klikněte na tlačítko Nastavení zabezpečení a zaškrtněte políčko Přidat k této zprávě digitální podpis.
  4. Klikněte na tlačítko OK a potom na tlačítko Zavřít.
Jak vyplnit PDF zdarma?
Otevřete dokument či formulář PDF v aplikaci Acrobat nebo Acrobat Reader. V pravém panelu klikněte na možnost Fill & Sign , nebo klikněte na ikonu Podepsat na panelu nástrojů. Klikněte na možnost Vyplnit a podepsat. Konkrétní nástroje a možnosti jsou zobrazeny na panelu nástrojů.

A jak podepsat dokument v pdf?

Otevřete dokument nebo formulář PDF, který chcete podepsat. Na panelu nástrojů klikněte na ikonu Podepsat . Anebo můžete vybrat Nástroje > Vyplnit a podepsat či možnost Vyplnit a podepsat v pravém panelu. Zobrazí se nástroj Vyplnit a podepsat.

By Saimon

Similar articles

Jak podepsat PDF Postsignum? :: Jak změnit šablonu v PowerPointu?
Užitečné odkazy