Domovská stránka > J > Jak Nastavit Automatickou Odpověď Outlook 365?

Jak nastavit automatickou odpověď Outlook 365?

Microsoft Office 365
  1. V pravém horním rohu klikněte na ikonu Nastavení a z místní nabídky vyberte Zobrazit všechna nastavení Outlooku.
  2. V záložce Pošta vyberte Automatické odpovědi a přetáhněte tlačítko do polohy Zapnout automatické odpovědi a nastavte dle potřeb.

Přečtěte si více

Související článek

Jak nastavit soukromé připojení?

Chcete-li zkontrolovat zabezpečení webové stránky, podívejte se napravo od webové adresy na stav zabezpečení: "Zabezpečeno". Chcete-li zobrazit podrobnosti o webu, vyberte ikonu . Můžete zjistit, zda Chrome považuje připojení za soukromé.

Jak nastavit automaticky email?

Vyzkoušejte to!
  1. Vyberte Soubor > Automatické odpovědi.
  2. Vyberte Odesílat automatické odpovědi.
  3. Pokud nechcete, aby se zprávy hned odesílané, vyberte Poslat jenom během tohoto časového období.
  4. Vyberte data a časy, pro které chcete nastavit automatickou odpověď.
  5. Zadejte zprávu.
  6. Vyberte OK.
Někdo se také může ptát, jak nastavit out of office v outlooku v mobilu?
Zapnutí a vypnutí odpovědi v nepřítomnosti

Vyberte svůj účet. Klepněte na Odpověď v nepřítomnosti. Vyplňte časové období, předmět a zprávu. Klepněte na Hotovo.

Jak napsat automatickou odpověď anglicky?

Ukázka anglické automatické odpovědi v nepřítomnosti: Thank you for your email. I am out of the office till Monday, 5th of January 2015 with limited access to my email. I will respond to your email as soon as possible upon my return.
Když to vezmeme v úvahu, jak nastavit automatickou odpověď na seznamu?
Do pole "Předmět" zadejte předmět automatické odpovědi (např. Automatická odpověď).
...
Postup je následující:
  1. V horní pravé části schránky klikněte na své jméno a poté na odkaz "Nastavení".
  2. V levé nabídce zvolte část "Pravidla".
  3. Pro nastavení nového pravidla klikněte na tlačítko "Vytvořit nové pravidlo".

Související článek

Jak nastavit stav baterie?

Přejděte do nastavení a zobrazte procento výdrže baterie.

Jak nastavit automatickou odpověď v Thunderbirdu?

Postup automatické odpovědi na email:
  1. vytvořit email s odpovědí a uložit jako šablonu.
  2. vstoupit do filtrů a zadat kritéria filtrů na jaké emaily, od kdy do kdy a ostatní detaily.
  3. vybrat autoreply email a donastavit filtry.
  4. uložit.
Následně, jak si v outlooku nastavit podpis?
Jak vytvořit podpis a určit, kdy jej Outlook k vašim zprávám připojí
  1. Otevřete novou e-mailovou zprávu.
  2. V nabídce Message (Zpráva) vyberte Signature> Signatures (Podpisy).
  3. V části Vyberte podpis, kterýchcete upravit,zvolte Nový a v dialogovém okně Nový podpis zadejte název podpisu.
  4. V části Upravit podpisvytvořte podpis.

Jak zrušit schůzku v Outlooku?

Zrušení schůzky
  1. Přejděte do kalendáře a najděte schůzku.
  2. Poklikejte na schůzku a otevřete ji.
  3. Na pásu karet klikněte na Zrušit schůzku.
  4. Formulář schůzky se změní na formulář pro zrušení schůzky. Zadejte zprávu, která informuje účastníky o zrušení schůzky.
  5. Klikněte na Odeslat zrušení.
Jak v Gmailu nastavit automatickou odpověď?
Nastavení odpovědi v nepřítomnosti
  1. Otevřete Gmail na počítači.
  2. Vpravo nahoře klikněte na ozubené kolečko.
  3. Přejděte dolů k sekci Odpověď v nepřítomnosti.
  4. Vyberte Zapnout automatickou odpověď v nepřítomnosti.
  5. Vyplňte časové období, předmět a zprávu.

A další otázka, jak zrušení automatické odpověďi seznam?

Zde v části „Pravidla" klikněte na tlačítko "Vytvořit nové pravidlo". V zobrazeném formuláři zvolte: Název pravidla - pokud žádný nezadáte, automaticky bude vytvořen z následných zadaných podmínek a akcí Pravidlo je aktivní - zrušením zatrhnutí můžete pravidlo dočasně vypnout a nastavené akce tak nebudou prováděny.

By Cassandry Gaige

Similar articles

Jak nastavit automatickou odpověď z mobilu iphone? :: Jak na seznamu nastavit přeposílání pošty?
Užitečné odkazy