Domovská stránka > J > Jak Zařídit Zaměstnaneckou Kartu?

Jak zařídit zaměstnaneckou kartu?

Podat žádost. Žádost o zaměstnaneckou kartu se podává na zastupitelském úřadu České republiky v souladu s vyhláškou Ministerstva vnitra č. 429/2010 Sb. (278.86kB), stanovící výjimky z povinnosti cizince požádat o vízum nebo povolení k pobytu na místně příslušném zastupitelském úřadu.

Přečtěte si více

Související článek

Jak vyndat SIM kartu z telefonu?

Slot pro sim kartu je na boku telefonu. Pouzdro telefonu je třeba sejmout. Odříznutý roh pouzdra by měl směřovat k odříznutému rohu karty SIM. Připevněte kartu SIM do držáku.

Jak vyplnit žádost o prodloužení zaměstnanecké karty?

Používá se stejný formulář, jako při první žádosti jen hned v úvodu zaškrtnete "o prodloužení" a uvedete stejné číslo volného pracovního místa jako při první žádosti! Předložená nová smlouva nebo dodatek musí být na dobu určitou podle doby o kterou chcete platnost zaměstnanecké karty prodloužit.
Co musí obsahovat karta zaměstnance?
Jedná se např. o osobní údaje (jméno, rodné číslo, profesní životopis apod.), potvrzení o získané kvalifikaci, potvrzení o zaměstnání (zápočtový list- § 313 ZP), posudek o pracovní činnosti (předchozí zaměstnavatel ho vydává jen na žádost zaměstnance- § 314 ZP), doklady týkající se uzavřeného pracovněprávního vztahu (

Můžete se také zeptat, kdo může žádat o zaměstnaneckou kartu?

Z hlediska odborné způsobilosti je zaměstnanecká karta určena pro všechny druhy zaměstnání bez ohledu na stupeň požadované odborné způsobilosti.
Jak dlouho trvá vyřízení zaměstnanecké karty?
Zákonná lhůta pro vyřízení žádosti o vydání zaměstnanecké karty je 60 dnů ode dne podání žádosti. Ve zvlášť složitých případech, nebo pokud OAMP žádalo o vydání závazného stanoviska Úřadu práce (žádosti podle § 42g odst. 6 zákona o pobytu cizinců) platí lhůta 90 dnů ode dne podání žádosti.

Související článek

Jak načíst SD kartu?

Pokud vložíte kartu SD do příslušného slotu, počkejte, až ji počítač nahraje. Pokud nemáte vestavěnou čtečku paměťových karet, je třeba použít externí čtečku. Zapojte čtečku do portu počítače a vložte kartu do slotu.

Kdo vydává pracovní povolení?

O povolení k zaměstnání žádá cizinec písemně příslušnou krajskou pobočku ÚP zpravidla před svým příchodem na území ČR. V řízení může být zastoupen zaměstnavatelem nebo i jiným jím zplnomocněným zástupcem, a to na základě a v rozsahu písemné plné moci.
Pokud jde o toto, jak legálně zaměstnat ukrajince?
Ukrajinci s vízem za účelem dočasné ochrany mohou pracovat bez pracovního povolení a nemusí přes úřad práce zařizovat povolení k zaměstnání. Zaměstnavatel však musí jejich pracovní smlouvu ohlásit na úřadu práce. Uprchlíci z Ukrajiny mají stejná práva a povinnosti vůči zaměstnavatelům jako ostatní zaměstnanci.

Jak udělat pracovni vízum?

K vyplněné žádosti se přikládají následující dokumenty:
  1. cestovní pas,
  2. doklad o zajištění ubytování v ČR,
  3. 2 aktuální fotografie,
  4. pracovní smlouva, popřípadě dohoda o pracovní činnosti či smlouva o smlouvě budoucí
  5. dokumenty prokazující odbornou kvalifikaci či požadované vzdělání (je li to k danému zaměstnání nezbytné)
Jak dlouho trvá prodloužení zaměstnanecké karty?
V případě prodloužení doby platnosti zaměstnanecké karty nebo Page 8 oznámení změny zaměstnavatele činí zákonná lhůta 30 dnů (do této doby se nezapočítává doba, po kterou je řízení přerušeno).

Můžete se také zeptat, jaké má povinnosti držitel zaměstnanecké karty když chce změnit zaměstnavatele?

Pokud máte zaměstnaneckou kartu a chcete změnit zaměstnavatele, musíte na Odbor azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra ČR podat oznámení o změně. Oznámení změny učiníte na zvláštním formuláři (u formuláře je potřeba vyplnit všechny kolonky) a přiložíte potřebné doklady (doklad o existenci zaměstnání, resp.

By Garfield Jesseman

Similar articles

Kdy můžu pozadat o trvalý pobyt? :: Jak psát poznámky v PDF?
Užitečné odkazy