Domovská stránka > J > Jak Sloučit Buňky V Excel A Zachovat Text?

Jak sloučit buňky v Excel a zachovat text?

Klepneme do buňky C2, napíšeme vzorec =A2 & " " & B2 a potvrdíme klávesou Enter. V buňce se nyní zobrazuje sloučený text, viz obrázek. Význam vzorce je následující: vlož obsah buňky A1, připoj mezeru a poté připoj obsah buňky B2. Znak & ve vzorci spojuje jednotlivé části textu.

Přečtěte si více

Související článek

Jak odemknout Excel pro úpravy?

Můžete také psát na klávesnici. Zrušte zaškrtnutí políčka Uzamčeno v místní nabídce Formát buněk a klepněte na tlačítko OK. Všechny buňky v listu jsou odemčené.

A jak formatovat tabulku v excelu?

Volba stylu tabulky
  1. Vyberte libovolnou buňku v tabulce nebo oblast buněk, kterou chcete formátovat jako tabulku.
  2. Na kartě Domů klikněte na Formátovat jako tabulku.
  3. Klikněte na styl tabulky, který chcete použít.
Navíc, jak prodlouzit tabulku v excelu?
Pomocí příkazu Změnit velikost v Excel přidat řádky a sloupce do tabulky:
  1. Klikněte kamkoli do tabulky a zobrazí se možnost Nástroje tabulky.
  2. Klikněte na Návrh > Změnit velikost tabulky.
  3. Vyberte celou oblast buněk, kterou chcete zahrnout do tabulky, počínaje buňkou zcela vlevo nahoře.

Když to vezmeme v úvahu, kde vytvořit tabulku?

Google Sheets: Online editor tabulek bez poplatků | Google Workspace.
Jak funguje funkce Když?
Funkce KDYŽ, jedna z logických funkcí, vrátí jednu hodnotu, pokud se zadaná podmínka vyhodnotí jako Pravda, a jinou hodnotu, pokud se vyhodnotí jako Nepravda. Příklady: =KDYŽ(A2>B2;"Překročil se rozpočet.";"OK") =KDYŽ(A2=B2;B4-A4;"")

Související článek

Jak aktivovat Excel?

Přejděte na úvodní obrazovku a ujistěte se, že jste připojeni k internetu, aby systém Windows mohl zjistit zakoupenou sadu Office.

Pokud jde o toto, co to je kontingenční tabulka?

kontingenční tabulka je výkonný nástroj pro výpočet, sumarizaci a analýzu dat, který umožňuje zobrazit ve vašich datech porovnání, vzory a trendy. Kontingenční tabulky fungují trochu jinak v závislosti na tom, jakou platformu používáte ke spuštění Excel.
Co je to xls?
XLS je přípona souborů specifikace Office Open XML vytvořených v aplikaci Microsoft Excel. Data jsou uložena v binárním formátu. Jedná se o předchůdce formátu XLSX a formátu XLSB, který je specifický pro Microsoft Excel 2007.

Lidé se také ptají, jak zobrazit dva listy v excelu?

Zobrazení dvou listů z různých sešitů vedle sebe
  1. Otevřete oba sešity obsahující listy, které chcete porovnat.
  2. Na kartě Zobrazení klikněte ve skupině Okno na zobrazit vedle sebe .
  3. V každém okně sešitu klikněte na list, který si přejete porovnat.
  4. Pokud chcete posouvat oba listy současně, klikněte na synchronní posouvání
Jak uložit pouze jeden list v Excelu?
Uložení jednoho listu
  1. Klikněte pravým tlačítkem myši na kartu název listu.
  2. Klikněte na Přesunout nebo Kopírovat.
  3. Klikněte na rozevírací nabídku Přesunout vybrané listy do knihy. Vyberte (nová kniha).
  4. Klikněte na OK. Otevře se nový sešit s přesunutý listem.
  5. Klikněte na > Uložit v novém sešitu.

Jak ukotvit více Radku?

Ukotvení sloupců a řádků
  1. Vyberte buňku pod řádky a napravo od sloupců, které mají zůstat při posouvání stále zobrazené.
  2. Vyberte Zobrazení > Ukotvit příčky > Ukotvit příčky.

By Raynor Demorest

Similar articles

Jak zacházet s počítačem? :: Jak se naučit anglicky hodiny?
Užitečné odkazy