Domovská stránka > J > Jak Pozvat Lidi Na Teams?

Jak pozvat lidi na Teams?

Pozvání lidí do Teams zdarma (klasická)
  1. Vyberte Chat nebo Týmy.
  2. Zvolte Pozvat vaše kontakty, abyste mohli vybrat ze seznamu e-mailových kontaktů, nebo zvolte Pozvat e-mailem a ručně vložte uživatele, které chcete pozvat.

Přečtěte si více

Související článek

Jak vytvořit odkaz na Teams?

Chcete-li vytvořit odkaz, přejděte do týmu uvedeného v levé části aplikace.

Pokud jde o toto, jak poslat odkaz na schůzku v teams?

na levé straně aplikace. Vyberte živou událost. U událostí, které se budou produkovat v Teams, vyberte Získat odkaz a zkopírujte odkaz na živou událost, abyste ho mohli sdílet s účastníky, jak se vám to hodí – pošlete ho v kanálu Teams, e-mailu, na webu, jako je SharePoint, nebo ho přidejte do skupiny pro spolupráci.
A jak si někoho přidat na teams?
Přidání hosta do týmu
  1. Vyberte Teams. a v seznamu týmů přejděte do týmu.
  2. Vyberte Další možnosti. > Přidat člena.
  3. Zadejte e-mailovou adresu hosta. Každý, kdo má firemní nebo uživatelský e-mailový účet, jako je třeba Outlook, Gmail nebo jiný, se může k týmu připojit jako host.
  4. Přidejte jméno hosta.
  5. Vyberte Přidat.

Jak se sejít v Teams?

V kanálu
  1. V levé části aplikace přejděte na. Teams . Ze seznamu vyberte kanál, ze kterého chcete schůzku vyhovět.
  2. Na kartě příspěvky hledejte. , které jsou v pravém horním rohu. V rozevíracím seznamu vyberte zahájit schůzku.
  3. Pojmenujte schůzku a zvolte, jestli chcete zahrnout video.
  4. Až budete připraveni, Přihlaste se hned.
Jak vytvořit schůzku Teams v Outlooku?
Naplánování schůzky v Teams
  1. Otevřete Outlook a přepněte do zobrazení kalendáře.
  2. V horní části zobrazení vyberte Nová schůzka v Teams.
  3. Přidejte své pozvané do polí Povinný nebo Nepovinný – můžete dokonce pozvat celé skupiny kontaktů (dřív označované jako distribuční seznamy).

Související článek

Jak si vytvořit účet na Teams?

Pokud nemáte účet Microsoft, zaregistrujte se do služby Teams na webu. Podle pokynů si vytvořte účet Microsoft.

Někdo se také může ptát, jak se připojit k týmu v teams?

Použití odkazu nebo kódu k připojení se k týmu
  1. Vyberte Teams na levé straně aplikace a pak zvolte. Připojit se k týmu nebo vytvořit tým v dolní části seznamu týmů.
  2. Do pole Připojit se k týmu s kódemvložte kód do pole Zadejte kód a pak vyberte Připojit se.
Někdo se také může ptát, odkud mohu plánovat online schůzky v microsoft teams?
Pokud chcete naplánovat schůzku pomocí kalendáře, postupujte takto.
  • Otevřete Microsoft Teams.
  • Na panelu aplikace vyberte Kalendář a pak vyberte Nová schůzka.
  • Zadejte název schůzky, pozvěte ostatní a přidejte podrobnosti popisující účel schůzky.
  • Až budete mít vyplněné všechny podrobnosti, vyberte Uložit.

Jak dát do Teams kalendář?

Přidání sdíleného kalendáře do kanálu
  1. Vyberte Přidat kartu. v horní části kanálu.
  2. Vyberte kalendář kanálu ze seznamu dostupných aplikací nebo ho vyhledejte pomocí panelu hledání v pravém horním rohu.
  3. Dejte kalendáři název a vyberte Přidat.
Jak se připojit na schůzku v Teams?
Připojení se ke schůzce Teams na webu
  1. V pozvánce na e-mail vyberte kliknutím sem se připojíte ke schůzce.
  2. Máte tři možnosti:
  3. Zadejte svoje jméno.
  4. Zvolte nastavení zvuku a videa.
  5. Vyberte Připojit se.
  6. V závislosti na nastavení schůzky budete hned zahozeni nebo přejdete na předsálí, kde vás někdo ze schůzky bude připustit.

Jak udělat online schůzku?

Jak naplánovat online schůzku v. Klepněte na ikonu Teams v pásu karet v Outlooku. Zadejte potřebné informace o schůzce (čas, účastníky, informace...) a klepněte na Poslat. Všem účastníkům se pošlou pozvánky.

By Hollington

Similar articles

Jak se připojit k hovoru na Teams? :: Jak pozorovat planety?
Užitečné odkazy