Domovská stránka > J > Jak Zamknout Kontingenční Tabulku?

Jak zamknout kontingenční tabulku?

Jdu na Revize / Zamknout list. Pokud chci, nastavím heslo, v každém případě potvrdím. A je zamčeno.

Přečtěte si více

Související článek

Jak zamknout iPhone bez tlačítka?

Ikonu můžete ponechat na straně displeje, pokud ji přesunete. Když na ni kliknete, zobrazí se funkce, které si můžete vybrat v nastavení. Součástí je také náhrada tlačítka Domů.

Jak ukotvit sloupec v Excelu?

Ukotvení sloupců a řádků
  1. Vyberte buňku pod řádky a napravo od sloupců, které mají zůstat při posouvání stále zobrazené.
  2. Vyberte Zobrazení > Ukotvit příčky > Ukotvit příčky.
Jak na funkce v Excelu?
Po výběru funkce v dialogovém okně Vložit funkci Excel se spustí Průvodce funkcemi, ve kterém se zobrazí název funkce, všechny její argumenty, popis funkce a každého argumentu, aktuální výsledek funkce a aktuální výsledek celého vzorce.

A další otázka, jak udělat buňky v excelu?

Rychlejší volbou je kliknutí pravým tlačítkem myši na záhlaví řádku/sloupce a vybrat volbu Vložit buňky. Jakýkoliv sloupec nebo řádek můžeme odstranit.
Následně, jak vytisknout tabulku z excel na jednu stránku?
Vytištění listu na jednu stránku

Na kartě Rozložení stránky vyberte Vzhled stránky. V části Měřítko vyberte Přizpůsobit a zadejte 1 do pole stránky vodorovně i do pole stránky svisle. Vyberte OK. V nabídce Soubor vyberte Vytisknout.

Související článek

Jak zamknout poznamky Android?

Přejděte do nabídky Přidat zámek a podle pokynů na obrazovce zamkněte poznámku.

Někdo se také může ptát, jak oddělit buňky v excelu?

Na kartě Data klikněte ve skupině Datové nástroje na položku Text do sloupců. Otevře se Průvodce převodem textu na sloupce. Pokud ještě není vybraná možnost Oddělovač, zvolte A pak klikněte na Další. Výběrem oddělovače nebo oddělovačů definujte místa, kam chcete obsah buňky rozdělit.
Lidé se také ptají, jak pracovat s tabulkou v excelu?
Klikněte na OK.
  1. Vložení tabulky do tabulky Další informace najdete v Excel tabulkách.
  2. Vyberte buňku v datech.
  3. Vyberte Domů> Formátovat jako tabulku.
  4. Zvolte styl tabulky.
  5. V dialogovém okně Vytvořit tabulku nastavte oblast buněk.
  6. Označte, jestli tabulka obsahuje záhlaví.
  7. Klikněte na OK.

Navíc, jak vložit číslování do excelu?

Zadejte 1 do buňky, u které chcete zahájit číslování, potom přetáhněte úchyt automatického vyplňování v pravém dolním rohu buňky do buněk, které chcete číslovat, a kliknutím na možnosti výplně rozbalte možnost a zaškrtněte Vyplňte řadu, pak jsou buňky očíslovány.
Pokud jde o toto, jak nastavit číslování stránek od určitě stránky?
Postup – Číslování od určité strany
  1. Přejděte na konec strany č.
  2. Nyní klikněte 2x na záhlaví na straně č.
  3. Vložte číslování stránky pomocí pásu karet "Návrh – Číslo stránky – Horní okraj stránky".
  4. Nyní číslo stránky odpovídá fyzicky číslům stránky.
  5. Číslování stránky pak nastavte "Začít od: 1."
  6. Hotovo.

Jak očíslovat stránky v Pages?

V Nastavení dokumentu si můžete pole záhlaví zvětšit dvěma prsty nebo zápatí a potom určit místo, kam se má vložit číslo stránky. Klepněte na Čísla stránek a potom vyberte styl číslování. a potom proveďte úpravy.

By Picker Khaleel

Similar articles

Jak vypnout omezení na iPhone? :: Jak dát telefon do továrního nastavení bez hesla?
Užitečné odkazy