Domovská stránka > J > Jak Nastavit Automatickou Odpoved V Aplikaci Outlook?

Jak nastavit automatickou odpoved v aplikaci Outlook?

Naším cílem je to, aby pro vás byl její obsah užitečný.
...
  1. Vyberte Nastavení.
  2. Zvolte poštovní účet.
  3. Vyberte Automatické odpovědi a zapněte ho.
  4. Zvolte, jestli chcete Odpovědět všem nebo Odpovědět jenom na moji organizaci. Pokud odpovíte všem, zvolte, jestli chcete používat různé zprávy.
  5. Po dokončení zaškrtněte políčko.

Přečtěte si více

Související článek

Jak si stáhnout aplikaci?

Do telefonu můžete stahovat aplikace. V telefonu můžete používat Obchod Play. Podívejte se, co o aplikaci říkají ostatní uživatelé. Chcete-li aplikaci nainstalovat, klepněte na možnost Instalovat (aplikace 0 K) nebo klepněte na cenu.

Někdo se také může ptát, jak nastavit automatickou odpověď v emailu?

Vyzkoušejte to!
  1. Vyberte Soubor > Automatické odpovědi.
  2. Vyberte Odesílat automatické odpovědi.
  3. Pokud nechcete, aby se zprávy hned odesílané, vyberte Poslat jenom během tohoto časového období.
  4. Vyberte data a časy, pro které chcete nastavit automatickou odpověď.
  5. Zadejte zprávu.
  6. Vyberte OK.
Někdo se také může ptát, co napsat do automatické odpověďi?
1) formální odpověď

Bohužel jsem v tuto chvíli mimo kancelář, a to do (datum). Vašemu e-mailu se budu věnovat co nejdříve po svém návratu. V urgentních případech prosím kontaktujte mojí kolegyni (jméno + e-mail). Děkuji za pochopení.

Lidé se také ptají, jak nastavit out of office v outlooku v mobilu?

Zapnutí a vypnutí odpovědi v nepřítomnosti

Vyberte svůj účet. Klepněte na Odpověď v nepřítomnosti. Vyplňte časové období, předmět a zprávu. Klepněte na Hotovo.
Následně, jak nastavit na iphone out of office?
Klikněte na ikonu Nastavení.
  1. Sjeďte dolů na položku Pošta, kontakty, kalendáře.
  2. Vyberte účet, u kterého chcete nastavit automatickou odpověď v nepřítomnosti.
  3. Sjeďte dolů a vyberte Automatická odpověď.

Související článek

Jak nastavit soukromé připojení?

Chcete-li zkontrolovat zabezpečení webové stránky, podívejte se napravo od webové adresy na stav zabezpečení: "Zabezpečeno". Chcete-li zobrazit podrobnosti o webu, vyberte ikonu . Můžete zjistit, zda Chrome považuje připojení za soukromé.

Následně, jak nastavit mimo kancelář teams?

Přejděte na svůj profilový obrázek v horní Teams a vyberte Nastavit stavovou zprávu. V dolní části možností vyberte Naplánovat mimo kancelář. Na obrazovce, která se zobrazí, zapněte přepínač vedle možnosti Zapnout automatické odpovědi. Do textového pole zadejte zprávu mimo kancelář.
Jak nastavit automatickou odpověď Outlook 365?
Microsoft Office 365
  1. V pravém horním rohu klikněte na ikonu Nastavení a z místní nabídky vyberte Zobrazit všechna nastavení Outlooku.
  2. V záložce Pošta vyberte Automatické odpovědi a přetáhněte tlačítko do polohy Zapnout automatické odpovědi a nastavte dle potřeb.

Pokud jde o toto, jak nastavit out of office v seznamu?

Pro nastavení nového pravidla klikněte na tlačítko "Vytvořit nové pravidlo".
  1. Ověřte, zda je zatržena volba "Pravidlo je aktivní".
  2. Nastavte "Pokud všechny podmínky souhlasí".
  3. Z nabídky pole "???" zvolte "Každá zpráva".
  4. A v části "Proveď tuto akci" zvolte "Odpověz na zprávu".
Když to vezmeme v úvahu, jak zrušení automatické odpověďi seznam?
Zde v části „Pravidla" klikněte na tlačítko "Vytvořit nové pravidlo". V zobrazeném formuláři zvolte: Název pravidla - pokud žádný nezadáte, automaticky bude vytvořen z následných zadaných podmínek a akcí Pravidlo je aktivní - zrušením zatrhnutí můžete pravidlo dočasně vypnout a nastavené akce tak nebudou prováděny.

Jak napsat automatickou odpověď anglicky?

Ukázka anglické automatické odpovědi v nepřítomnosti: Thank you for your email. I am out of the office till Monday, 5th of January 2015 with limited access to my email. I will respond to your email as soon as possible upon my return.

By Starinsky

Similar articles

Jak nastavit zvoneni na iPhone? :: Jak vypnout zrcadlení webkamery?
Užitečné odkazy