Domovská stránka
> J
> Jak Naplánovat Schůzku V Teams?
Jak naplánovat schůzku v Teams?
Existuje několik způsobů, jak vytvořit okamžitou schůzku:
- Otevřete Microsoft Teams. Na kartě Chat vyberte v horní části seznamu Nová schůzka .
- Otevřete Microsoft Teams. Vyberte kartu Kalendář , v horní části obrazovky vyberte Sejít se a pak vyberte Vytvořit schůzku.
Jak pozvat lidi na Teams?
Pozvání lidí do Teams zdarma (klasická)
- Vyberte Chat nebo Týmy.
- Zvolte Pozvat vaše kontakty, abyste mohli vybrat ze seznamu e-mailových kontaktů, nebo zvolte Pozvat e-mailem a ručně vložte uživatele, které chcete pozvat.
Pokud chcete naplánovat schůzku pomocí kalendáře, postupujte takto.
- Otevřete Microsoft Teams.
- Na panelu aplikace vyberte Kalendář a pak vyberte Nová schůzka.
- Zadejte název schůzky, pozvěte ostatní a přidejte podrobnosti popisující účel schůzky.
- Až budete mít vyplněné všechny podrobnosti, vyberte Uložit.
Když to vezmeme v úvahu, jak vytvořit online schůzku?
Postup vytvoření nové online schůzky z Teams
- Otevře aplikaci Teams ve vašem počítači nebo v prohlížeči na www.teams.microsoft.com.
- V aplikaci Teams přejděte na záložku Kalendář a následně v pravém horním rohu klikněte na Nová schůzka.
- Následně se vám otevře podobné okno jako v aplikaci Outlook.
Naplánování schůzky v Teams
- Otevřete Outlook a přepněte do zobrazení kalendáře.
- V horní části zobrazení vyberte Nová schůzka v Teams.
- Přidejte své pozvané do polí Povinný nebo Nepovinný – můžete dokonce pozvat celé skupiny kontaktů (dřív označované jako distribuční seznamy).
Jak pozvat hosta do Teams?
Pokud chcete přidat hosta do týmu v Teams:
- Vyberte Teams. a v seznamu týmů přejděte do týmu.
- Vyberte Další možnosti. > Přidat člena.
- Zadejte e-mailovou adresu hosta.
- Přidejte jméno hosta.
- Vyberte Přidat.
na levé straně aplikace. Vyberte živou událost. U událostí, které se budou produkovat v Teams, vyberte Získat odkaz a zkopírujte odkaz na živou událost, abyste ho mohli sdílet s účastníky, jak se vám to hodí – pošlete ho v kanálu Teams, e-mailu, na webu, jako je SharePoint, nebo ho přidejte do skupiny pro spolupráci.
Jak se připojit přes Teams?
Připojení se ke schůzce Teams na webu
- V pozvánce na e-mail vyberte kliknutím sem se připojíte ke schůzce.
- Máte tři možnosti:
- Zadejte svoje jméno.
- Zvolte nastavení zvuku a videa.
- Vyberte Připojit se.
- V závislosti na nastavení schůzky budete hned zahozeni nebo přejdete na předsálí, kde vás někdo ze schůzky bude připustit.
Přidání sdíleného kalendáře do kanálu
- Vyberte Přidat kartu. v horní části kanálu.
- Vyberte kalendář kanálu ze seznamu dostupných aplikací nebo ho vyhledejte pomocí panelu hledání v pravém horním rohu.
- Dejte kalendáři název a vyberte Přidat.
Jak vytvořit link na Teams?
Vytvoření odkazu
- Pokud jste vlastníkem týmu, přejděte na tým uvedený na levé straně aplikace.
- Vyberte Další možnosti > Získat odkaz na tým.
- Zvolte Kopírovat a pak pošlete odkaz osobě, kterou chcete pozvat do svého týmu. Tato osoba pak může vložit odkaz do libovolného prohlížeče, aby se připojila k vašemu týmu.
Similar articles
- Jak vymazat historii v Teams?
Chcete-li odstranit údaje o činnosti z Microsoft Teams, přejděte na stránku ochrany osobních údajů svého účtu Microsoft a vyberte možnost Přihlásit se pomocí služby Microsoft.
- Jak používat Microsoft Teams zdarma?
K získání bezplatné verze Microsoft Teams potřebujete účet Microsoft. Pokud účet Microsoft nemáte, můžete si vytvořit nový. Pokud se zaregistrujete, můžete získat Microsoft Teams zdarma.
- Jak se připojit k týmu v Teams?
K týmu se můžete připojit pomocí odkazu nebo kódu na levé straně aplikace. K týmu se můžete připojit zadáním kódu do pole pro zadání kódu a výběrem možnosti připojit se.
- Jak poslat pozvánku do Teams?
Pozvánku můžete odeslat prostřednictvím účtu Microsoft na levé straně aplikace. Kontakty můžete pozvat ze seznamu e-mailových kontaktů nebo můžete ručně zadat uživatele, které chcete pozvat e-mailem.
- Jak vyzkoušet Teams?
- Jak vyzkoušet hovor v Teams?
- Jak získat odkaz na schůzku v Teams?
- Jak poslat odkaz na schůzku v Teams?