Domovská stránka > J > Jak Naplánovat Schůzku V Teams?

Jak naplánovat schůzku v Teams?

Existuje několik způsobů, jak vytvořit okamžitou schůzku:
  1. Otevřete Microsoft Teams. Na kartě Chat vyberte v horní části seznamu Nová schůzka .
  2. Otevřete Microsoft Teams. Vyberte kartu Kalendář , v horní části obrazovky vyberte Sejít se a pak vyberte Vytvořit schůzku.

Přečtěte si více

Související článek

Jak vytvořit odkaz na Teams?

Chcete-li vytvořit odkaz, přejděte do týmu uvedeného v levé části aplikace.

Jak pozvat lidi na Teams?

Pozvání lidí do Teams zdarma (klasická)
  1. Vyberte Chat nebo Týmy.
  2. Zvolte Pozvat vaše kontakty, abyste mohli vybrat ze seznamu e-mailových kontaktů, nebo zvolte Pozvat e-mailem a ručně vložte uživatele, které chcete pozvat.
A odkud mohu plánovat online schůzky v microsoft teams?
Pokud chcete naplánovat schůzku pomocí kalendáře, postupujte takto.
  • Otevřete Microsoft Teams.
  • Na panelu aplikace vyberte Kalendář a pak vyberte Nová schůzka.
  • Zadejte název schůzky, pozvěte ostatní a přidejte podrobnosti popisující účel schůzky.
  • Až budete mít vyplněné všechny podrobnosti, vyberte Uložit.

Když to vezmeme v úvahu, jak vytvořit online schůzku?

​​​​Postup vytvoření nové online schůzky z Teams
  1. Otevře aplikaci Teams ve vašem počítači nebo v prohlížeči na www.teams.microsoft.com.
  2. V aplikaci Teams přejděte na záložku Kalendář a následně v pravém horním rohu klikněte na Nová schůzka.
  3. Následně se vám otevře podobné okno jako v aplikaci Outlook.
Jak vytvořit schůzku Teams v Outlooku?
Naplánování schůzky v Teams
  1. Otevřete Outlook a přepněte do zobrazení kalendáře.
  2. V horní části zobrazení vyberte Nová schůzka v Teams.
  3. Přidejte své pozvané do polí Povinný nebo Nepovinný – můžete dokonce pozvat celé skupiny kontaktů (dřív označované jako distribuční seznamy).

Související článek

Jak si vytvořit účet na Teams?

Pokud nemáte účet Microsoft, zaregistrujte se do služby Teams na webu. Podle pokynů si vytvořte účet Microsoft.

Jak pozvat hosta do Teams?

Pokud chcete přidat hosta do týmu v Teams:
  1. Vyberte Teams. a v seznamu týmů přejděte do týmu.
  2. Vyberte Další možnosti. > Přidat člena.
  3. Zadejte e-mailovou adresu hosta.
  4. Přidejte jméno hosta.
  5. Vyberte Přidat.
Jak poslat odkaz na schůzku v Teams?
na levé straně aplikace. Vyberte živou událost. U událostí, které se budou produkovat v Teams, vyberte Získat odkaz a zkopírujte odkaz na živou událost, abyste ho mohli sdílet s účastníky, jak se vám to hodí – pošlete ho v kanálu Teams, e-mailu, na webu, jako je SharePoint, nebo ho přidejte do skupiny pro spolupráci.

Jak se připojit přes Teams?

Připojení se ke schůzce Teams na webu
  1. V pozvánce na e-mail vyberte kliknutím sem se připojíte ke schůzce.
  2. Máte tři možnosti:
  3. Zadejte svoje jméno.
  4. Zvolte nastavení zvuku a videa.
  5. Vyberte Připojit se.
  6. V závislosti na nastavení schůzky budete hned zahozeni nebo přejdete na předsálí, kde vás někdo ze schůzky bude připustit.
Můžete se také zeptat, jak dát do teams kalendář?
Přidání sdíleného kalendáře do kanálu
  1. Vyberte Přidat kartu. v horní části kanálu.
  2. Vyberte kalendář kanálu ze seznamu dostupných aplikací nebo ho vyhledejte pomocí panelu hledání v pravém horním rohu.
  3. Dejte kalendáři název a vyberte Přidat.

Jak vytvořit link na Teams?

Vytvoření odkazu
  1. Pokud jste vlastníkem týmu, přejděte na tým uvedený na levé straně aplikace.
  2. Vyberte Další možnosti > Získat odkaz na tým.
  3. Zvolte Kopírovat a pak pošlete odkaz osobě, kterou chcete pozvat do svého týmu. Tato osoba pak může vložit odkaz do libovolného prohlížeče, aby se připojila k vašemu týmu.

By Elissa

Similar articles

Jak začít hovor v Teams? :: Jak nastavení času odeslání emailu seznam?
Užitečné odkazy