Domovská stránka > J > Jak Má Vypadat Elektronický Podpis?

Jak má vypadat elektronický podpis?

Ryzím příkladem elektronického podpisu (přesněji digitálního podpisu) je soubor Word podepsaný neviditelně - ve vytištěné podobě na takovém souboru není nic navíc, je-li však otevřen v programu Microsoft Word, zobrazí se lišta informující o tom, že tento dokument byl uzavřen a podepsán určitou osobou za použití

Přečtěte si více

Související článek

Jak má vypadat URL?

V tomto příkladu je protokol HTTP, doména druhého řádu je antstudio, doména nejvyšší úrovně je CZ a za lomítkem následuje konkrétní cesta k adresáři v rámci webového serveru. Absolutní adresa URL je forma adresy URL.

Jak připojit elektronický podpis?

Vlastní postup je jednoduchý:
  1. V programu Acrobat Reader DC – ke stažení zde, vyberte příslušný kvalifikovaný osobní certifikát (záložka Nástroje >> Certifikáty >> Digitálně podepsat).
  2. Vyberte místo, kam chce elektronický podpis vložit.
  3. Potvrďte hesla a další kroky.
Jak nacvičit podpis?
Do svého webového prohlížeče zadejte adresu www.mylivesignature.com. Na úvodní stránce se zdarma zaregistrujte a přihlaste, případně pokračujte bez registrace tlačítkem Proceed. Jestliže vytváříte svůj první podpis, pak klepněte na tlačítko Create Signature.

Když to vezmeme v úvahu, jak digitálně podepsat email?

Digitální podepsání jedné zprávy
  1. Ve zprávě klikněte na tlačítko Možnosti.
  2. Ve skupině Další možnosti klikněte na ikonu pro otevření v pravém dolním rohu.
  3. Klikněte na tlačítko Nastavení zabezpečení a zaškrtněte políčko Přidat k této zprávě digitální podpis.
  4. Klikněte na tlačítko OK a potom na tlačítko Zavřít.
Následně, jak zřídit elektronický podpis na poště?
Fyzické osoby

Nepodnikající fyzická osoba si nejprve připraví podklady pro uzavření smlouvy a vydání certifikátu. Na kontaktním místě České pošty dojde během jedné návštěvy k uzavření smlouvy, zavedení do systému PostSignum a vydání certifikátu. Za vydaný certifikát se platí v hotovosti.

Související článek

Jak má vypadat dobrá reklama?

Reklama by měla odpovídat znalostem a představám, které uživatel o značce již má. Informace, které jsou pro uživatele nové, by měly být v reklamě obsaženy. Reklama by měla uživatele oslovit emocionálně.

Jak poznám digitální podpis?

Ikonu elektronického podpisu pak najdete třeba v Outlooku, kde se v liště zobrazí červená pentle, ale vzhled samotného e-mailu se vůbec nezmění. Elektronický podpis tedy nemusí mít žádnou konkrétní vizuální podobu a v dokumentu, ke kterému je připojen, tak nemusí být vůbec vidět.
Můžete se také zeptat, jak vypadá elektronická pečeť?
Technicky jde o data v elektronické podobě (pečeť), připojená k jiným datům (dokumenty) v elektronické podobě s cílem zaručit jejich pravost a neměnnost. Slouží jako důkaz toho, že dokument vydala určitá právnická osoba a poskytuje jistotu o jeho původu.

Jak zobrazit neviditelný podpis?

Podpis v PDF dokumentu může být viditelný nebo neviditelný. Pokud je neviditelný, je k dispozici pouze v Adobe Reader v Panelu podpis. Pokud zvolíte Viditelný podpis, můžete si zvolit místo podpisu v dokumentu. Viditelný podpis můžete umístit na libovolnou stranu, popř na více stran.
Jak poslat digitálně podepsaný dokument?
Vlastní postup:
  1. V aplikaci Adobe Acrobat Reader otevřete PDF, které chcete podepsat.
  2. Odscrollujte / přejděte na část, která je vymezená podpisu (stejně jako vlastnoručnímu)
  3. V horní liště klikněte na tlačítko Nástroje.
  4. Dále na tlačítko Certifikáty.
  5. Zobrazí se tlačítko Digitálně podepsat, na které klikněte.

Jak podepsat dokument Certifikatem?

Podepisování v Adobe Readeru

Klikněte na Více nástrojů. A vyberte možnost Certifikáty. Pak uvidíte nad dokumentem lištu pro podepisování a kliknutím na Digitálně podepsat vyvoláte dialog podepisování. V horní liště klikněte na Digitálně podepsat.

By Tobiah

Similar articles

Jak vložit elektronický podpis do Wordu? :: Co je to audio kniha?
Užitečné odkazy