Domovská stránka
> C
> Co Je To Sem?
Co je to sem?
Search engine marketing (SEM) je forma internetového marketingu, která zvyšuje viditelnost stránek ve výsledcích vyhledávačů pomocí optimalizace a podpory marketingu. Do SEM se řadí Search engine optimization (SEO), který nastavuje a přizpůsobuje obsah stránek tak, aby se zobrazovaly výše ve výsledcích vyhledávačů.
Navíc, jak správně napsat seo článek?
Jak napsat správně SEO Článek?
- Napište si článek ve Wordu, tak aby měl hlavu a patu.
- Nadpis článku by měl obsahovat v nadpisu klíčové slovo „autodoprava" může být i v jiném tvaru, jako například „autodopravě," apod.
- Nadpis článku by neměl být moc dlouhý
- Čím delší text článku, tím lépe, minimálně 200 znaků.
Vše nastavíte ve 4 snadných krocích:
- Zaregistrujte se a v navigačním panelu přidejte adresu svého webu tak, jak ji zkopírujete z adresního řádku, tj.
- Přihlaste se do editoru Webnode a vložte zkopírovaný kód z Google Search Console do HTML kódu hlavičky v SEO nastavení vašich stránek.
Jak nastavit SEO Shoptet?
V rámci SHOPTETu si můžete nastavit několik základních on-page parametrů. Obecně se jedná o titulky stránek (Title), popisky stránek (Meta Descriptions) a můžete řešit dočasné a trvalé přesměrování. Základní SEO nastavení, které najdete v rámci levého menu pod sekcí MARKETING -> Základní SEO, je opravdu jen základem.
Co je to meta title? Meta title neboli titulek je HTML tag s největším významem pro SEO. Oproti meta description či meta keywords je viditelný přímo na dané stránce. Zobrazuje se v hlavičce prohlížeče a vyhledávače ho „vidí" jako název stránky, který uživatelům ukazují ve výsledcích vyhledávání v podobě textového odkazu.
Někdo se také může ptát, co jsou seo nástroje?
Bez SEO nástroje (aplikací) se v profesionální (a snad ani amatérské DYI) optimalizaci webových stránek neobejdete. Pomáhají s webovou analytickou, sbírají, vyhodnocují a interpretují data.
A co je optimalizace webu? Optimalizací www stránek (SEO - Search Engine Optimization) se rozumí vylepšení významu určitých částí stránky, což ve výsledku znamená lepší pozici ve vyhledávačích. Jednoduše se, díky kvalitnějšímu kódu, na daná klíčová slova budete zobrazovat nad konkurencí.
Jak být první ve vyhledávačích?
Co vše může rozhodovat o tom, že se umístíte na předních místech ve vyhledávači Google:
- Kvalitní, ke klíčovému slovu relevantní obsah.
- Přítomnost klíčového slova v URL, titulku, prvním odstavci...
- Pokrytí tématu (šířka a kvalita)
- Autorita domény (Domain Authority - DA)
- Autorita stránky (Page Authority - PA)
Přidání jedné stránky na Google – postup
- Otevřete GSC (Google Search Console)
- Vložte do horního okénka URL adresu, kterou chcete poslat do indexu Google (adresa požadované stránky)
- Klikněte "Požádat o indexování"
- To je vše, jakmile Google Vaši adresu projde a posoudí, že může být v indexu, přidá ji.
Co je SEO Titulek?
Co je titulek? Titulek je řádek v hlavičce zdrojového kódu, který vypadá nějak takto <title>Jak správně napsat titulek pro SEO | Pavel Ungr</title>. Běžný návštěvník vašeho webu ho nejspíš neuvidí, zobrazuje se pouze v záložce internetového prohlížeče a také, a to je pro nás velmi důležité, ve výsledcích vyhledávání.