Domovská stránka
> J
> Jak Odpovědět Na Stížnost?
Jak odpovědět na stížnost?
5 kroků, kterými reagovat na stížnosti zákazníků
- Vyslechněte je s upřímným zájmem.
- Při konfrontaci se zákazníkem nepoužívejte tato slova:
- Sdělte zákazníkovi své jméno a slibte, že se osobně postaráte o řešení situace.
- Vašimi nejvěrnějšími zákazníky budou vždy ti, kteří s vámi měli nějaké potíže.
Jak se okamzite uklidnit?
Stačí přestat cokoliv dělat a jen se soustředit na dýchání, hluboký nádech a výdech. Když jste nervózní, většinou dýcháte krátce a přerývaně. Zastavte to, vypněte a jen dýchejte. Jedná se o nejrychlejší techniku, jak se uklidnit.
Jak uklidnit chlapa? Dýchejte pomalu
Ve chvíli, kdy vás něěco rozčílí a vy už tušíte, že přijde záchvat paniky, bušení srdce nebo potřeba křičer, začnte hluboce dýchat. Je to jednoduché, ale není to snadné. Nemusíte odcházet ani odvracet tvář, jen se zhluboka nadechněte a párkrát to opakujte, což uklidní váš zaktivizovaný nervový systém.
Ve chvíli, kdy vás něěco rozčílí a vy už tušíte, že přijde záchvat paniky, bušení srdce nebo potřeba křičer, začnte hluboce dýchat. Je to jednoduché, ale není to snadné. Nemusíte odcházet ani odvracet tvář, jen se zhluboka nadechněte a párkrát to opakujte, což uklidní váš zaktivizovaný nervový systém.
Jak zklidnit nervy?
Jste často ve stresu? 8 jednoduchých triků pro klidné nervy
- Zklidňující dýchací technika. Pravidelně ji provozují třeba jogíni.
- Počítejte pozpátku. Takové počítání pozpátku krásně supluje i meditaci.
- Tancujte a zpívejte.
- Pozitivní mantra.
- Dejte si čokoládu.
- Přivoňte si.
- A zase ten dech.
- Vypište se.
Slušný a otevřený způsob komunikace – se zákazníky jednejte vždy slušně a nepouštějte se do konfliktů. Pokud mají dotazy ke zboží, nesnažte se „mlžit" a odpovídejte pravdivě podle skutečnosti. Neignorujte nepříjemné dotazy a nevyhýbejte se konfrontaci s nespokojenými zákazníky.
A další otázka, jak se správně omlouvat?
Jak se omluvit, aby vám to druhý uvěřil
- Zapomeňte na slůvko ´ale´ Pokud chcete, aby byla vaše omluva brána skutečně vážně, pak zapomeňte na slůvko „ale".
- Jednoduše vyslovte omluvu a řekněte, za co konkrétně se omlouváte.
- Slibte, že už se to nikdy nestane.
- Zapomeňte na výmluvy.
- Dejte druhému čas na odpuštění
Omluva za žárlení nebo hádku
- Moc mě mrzí, že jsem byl žárlivý. Měl jsem Ti věřit. Odpusť mi.
- Moc mě mrzí, že jsme se včera celý den hádali. Promiň mi a usměj se zas na mě.
- Promiň, že máme kvůli mě doma tak často Itálii. Talíře dokoupím, ale zatím aspoň ty květiny.
A co je to customer experience?
Customer experience je to, co zákazník cítí, co si myslí a co prožívá při kontaktu s vaším produktem či službou, s vašimi lidmi, vaším webem. Tyto kontakty mohou být různé: Pohyb na vašem webu, ve vaší aplikaci. Osobní kontakt se zástupcem vaší firmy.
Jak dosáhnout spokojenosti? Spokojenými se cítíme, když jsou naše potřeby a tužby alespoň dočasně naplněny. Když se nám podaří dosáhnout většiny věcí, které k uspokojení svých potřeb či tužeb potřebujeme.
Co člověk potřebuje ke štěstí?
Ke štěstí totiž člověk potřebuje mnohem víc než jen vnímavost a vzpomínky. Podstatnou veličinou jsou peníze, tedy jejich dostatek. Vědci z americké Purdueovy univerzity dokonce spočítali ideální množství peněz, které nám umožní být šťastnými.