Domovská stránka > J > Jaká Planeta Je Nejbližší K Zemi?

Jaká planeta je nejbližší k Zemi?

Pořadí planet ve směru od Slunce: Merkur, Venuše, Země, Mars, Jupiter, Saturn, Uran, Neptun – jména planety získaly podle starověkých bohů.

Přečtěte si více

Související článek

Jaká jsou v Office 365 sdílená cloudová úložiště?

V aplikaci Microsoft365 můžete snadno ukládat osobní a sdílené pracovní soubory, pracovat s nimi a přistupovat k nim ze všech zařízení. Úpravy v režimu offline se automaticky nahrají při dalším připojení.

Navíc, co je nejteplejší planeta?

Logicky bychom čekali, že nejteplejší planetou bude Merkur, jelikož obíhá nejblíže Slunci. Není tomu tak. Jestliže mluvíme o skutečně pekelné planetě, řeč je o Venuši. Venuše je v pořadí druhá planeta od Slunce.
Co je větší Země nebo Mars?
Objem planety je 764krát větší než objem Země, má však ze všech planet nejmenší hustotu, která dosahuje pouze 0,6873 g/cm3.

Kolik má Mars prstenců?

Okolo planety obíhají dvě přirozené družice – Phobos („strach") a Deimos („hrůza").
Navíc, jak to vypadá na saturnu?
Na Saturnově měsíci je kyslík.

Jsou v reálných barvách – dívejte se na ně a sněte..." To samozřejmě není hlavní důvod, proč fotografie vznikly. Je na nich především vidět velmi zajímavý jev – příchod zimy na Saturn. Na této planetě jeden rok trvá téměř 30 těch pozemských.

Související článek

Jaká je nejnovější verze protokolů IP?

Internetový protokol verze 6 je nová sada standardních protokolů pro síťovou vrstvu internetu. Mnoho problémů současné verze sady internetových protokolů lze vyřešit pomocí protokolu IPv6.

Když to vezmeme v úvahu, která planeta nemá měsíce?

Merkur ani Venuše nemají žádný měsíc, což může být považováno za velmi překvapivé, vzhledem k desítkám měsíců u ostatních těles Sluneční soustavy. Například Saturn jich má více jak 60. A některé z měsíců jsou pouze planetami zachycené asteroidy, což se stalo například u Marsu.
Následně, kdo objevil planetu?
března 1781, kdy ji William Herschel pozoroval ze svého zahradního domu v Bathu, kdy byla prvně odhalena povaha objektu a určeno, že se jedná o novou planetu. Autor: NASA V inkriminovaný večer – 13. března 1781 – William Herschel prováděl mapování oblohy pomocí svého dalekohledu: především hledal dvojhvězdy.

Kdo objevil planetu Uran?

Až koncem 18. století bylo zaznamenáno první pozorování, podle kterého byl Uran rozpoznán jako existující planeta. Došlo k tomu 13. března 1781, když britský astronom Sir William Herschel pozoroval planetu dalekohledem vlastní výroby.
A další otázka, jak se nazývá oběžnice země?
Měsíc je jediná přirozená družice (oběžnice, satelit) planety Země. Měsíc (Moon, Luna) odpradávna poutal lidskou pozornost.

Někdo se také může ptát, co je nejdál od Česka?

Nejvzdálenějším místem od České republiky jsou Chathamské ostrovy kousek od Nového Zélandu. Z Prahy je to vzdušnou čarou podle map na serveru google.com, který počítá i se zakřivením zeměkoule, 18 980 kilometrů. Pokud o nich nevíte, na internetových mapách je ani nenajdete.

By Bentley

Similar articles

Jak psát webové aplikace? :: Která planeta je nejdál od Slunce?
Užitečné odkazy