Domovská stránka
> C
> Co Je Podniková Strategie?
Co je podniková strategie?
Moderní definice chápe strategii jako připravenost podniku na budoucnost, je základem pro dlouhodobá rozhodnutí a stanovení dlouhodobých cílů pro její uskutečňování. Strategie má vycházet z potřeb podniku, přihlížet ke změnám jeho zdrojů a schopností a současně odpovídajícím způsobem reagovat na externí změny.
Jak vytvořit strategii firmy?
Postup nebo způsob, JAK vaše cíle dosáhnout, by měl být na stranu jednu co NEJKONKRÉTNĚJŠÍ, aby bylo v klíčových aspektech zřejmé, jak a co má REÁLNĚ firma dělat pro to, aby cíle úspěšně zrealizovala, na stranu druhou „přiměřeně" stručný, aby si dokument s vaší strategií udržel jednoduchost, a podstata vaší strategie,
Navíc, co je to obchodní strategie? Obchodní strategie je soubor plánů, kroků a činností k dosažení předem stanovených cílů v prodeji. Obchodní strategie je smysluplná jak pro jednotlivce, tak pro organizace různé velikosti. Do obchodní strategie se zahrnuje marketing, PR a všechny aktivity, které obchod podporují.
Lidé se také ptají, co je to strategické řízení?
Strategické řízení určuje celkový směr činnosti organizace a zahrnuje specifikaci cílů, vypracování politik a plánů k dosažení těchto cílů, a poté přidělení zdrojů na realizaci plánů.
Pokud jde o toto, co je to taktika? Taktika je užší koncept. Jde o způsob vedení boje, postup v konkrétní situaci, ve které je potřeba strategický plán uplatňovat a modifikovat.
A další otázka, jak napsat obchodní strategii?
Obchodní strategie je dokument, který popisuje vaše podnikání. Zabývá se marketingem, prodejem a všemi dalšími aktivitami firmy, určuje pro ně cíle a definuje přesné způsoby, jak jich dosáhnout.
...
Má tři části:
...
Má tři části:
- kde jste teď (analýza)
- kde chcete být (cíle)
- jak se tam dostanete (způsoby, jak cílů dosáhnout)
Strategie podniku je obvykle jedním z úkolů vrcholového vedení podniku, ovšem pro její důležitost bývá prakticky vždy schvalována řídícími orgány společnosti - vlastníky, představenstvem nebo dozorčí radou.
Jaký má být cíl?
R – Realistic (reálný) - cíl musí být reálný. Musí být možné ho splnit v reálném čase, musí být k dispozici příslušné nástroje a znalosti, apod. Nemá cenu stanovovat nedosažitelné cíle. T – Timed (časově ohraničený) - cíl musí mít daný termín.
Jak vypracovat strategii? Postup tvorby marketingové strategie
- Proveďte analýzu trhu. Analýza trhu je zásadní pro vytvoření marketingové strategie.
- Definujte své potenciální zákazníky.
- Proveďte analýzu konkurence.
- Zjistěte a popište své obchodní cíle.
- Definujte své marketingové cíle.
- Stanovte si svůj marketingový mix.
Jak vypada Marketingova strategie?
Dobrá marketingová strategie by měla odpovědět na takové otázky jako kdo jsou vaši zákazníci, kde je najít, jak a s čím je oslovit, jaké produkty a služby jim nabídnout, jaké jsou vaše originální konkurenční výhody, jak by mělo vypadat vaše komunikační sdělení, jaká média využít apod.