Domovská stránka
> C
> Co Vše Řadíme K Reklamě?
Co vše řadíme k reklamě?
Reklamou se rozumí oznámení, předvedení či jiná prezentace šířené zejména komunikačními médii, mající za cíl podporu podnikatelské činnosti, zejména podporu spotřeby nebo prodeje zboží, výstavby, pronájmu nebo prodeje nemovitostí, prodeje nebo využití práv nebo závazků, podporu poskytování služeb, propagaci ochranné
Když to vezmeme v úvahu, proč reklamy?
Jako potenciální spotřebitelé jsme denně vystaveni několika tisícům reklamních či inzertních sdělení. Některé z nich se snaží apelovat na náš rozum, jiné spíše na naše emoce. Každopádně snahou reklamy je prodat a zapsat do našeho povědomí značku. Který typ reklamy bývá účinnější a proč, přibližuje psycholog Jan Urban.
A další otázka, jak se dělá reklama? Reklamou se rozumí jakákoli placená forma nepřímého představení a propagace zboží, služeb či myšlenek, zprostředkovaná zpravidla reklamní agenturou/specialistou na reklamu. Reklama tvoří součást tzv. komunikačního mixu, kam kromě této kategorie patří ještě podpora prodeje, PR či osobní prodej.
Jaké jsou druhy reklamy?
Druhy reklamy
- internetová reklama (bannerová reklama, kontextová reklama, SEO optimalizace)
- televizní reklama.
- tisková reklama (inzeráty, letáky, plakáty)
- světelná reklama.
- rozhlasové spoty.
- mobilní reklama (reklama na autech, dopravních prostředcích)
- venkovní reklama (plakáty, billboardy, megaboardy, štíty domů, ploty)
Informační odměna: Reklama by měla obsahovat zajímavé informace, které jsou pro uživatele nové. Emoční odměna: Reklama by uživatele měla oslovit i pocitově, nabídnout mu emoce. Nápadnost: Obrázek reklamy by měl působit jako magnet, který přitáhne uživatelovu pozornost.
Kdo vymysli reklamy?
Profesionální copywriter odpovídá za obsahovou, stylistickou i emotivní stránku textu inzerátu, reklamy či marketingových materiálů. Většina copywriterů pracuje společně s art directorem v týmu kreativního oddělení, které je duší každé reklamní agentury.
Proč je reklama důležitá? Když s reklamou půjdete ven, zasáhnete i zákazníky, kteří by o vás jinak nevěděli. Venkovní reklama je také nejúčinnějším prostředkem pro podporu online aktivity – podle průzkumů se 46 % lidí o firmě či jejich produktech, které hledají na internetu, dozvěděli právě z billboardu.
A další otázka, jak se zbavit nevyžádané reklamy?
Odstranění nežádoucích reklam
- Ve Vyhledávání Google na telefonu či tabletu klepněte na. Proč tato reklama. Vypněte možnost Reklamy z adresy [název inzerenta].
- Na YouTube vyberte Informace. Přestat zobrazovat tuto reklamu.
- V Gmailu vyberte Informace. Řídit zobrazování reklam, jako je tato. Blokovat tohoto inzerenta.
Vypnutí blokování reklam
- Vpravo nahoře klikněte na ikonu možností Nastavení.
- Klikněte na Ochrana soukromí a zabezpečení Nastavení webu.
- Klikněte na Další nastavení obsahu. Reklamy.
- Vypněte možnost Blokovat reklamy na webech, které zobrazují obtěžující nebo zavádějící reklamy.
Lidé se také ptají, jak se točí reklama?
Po celém natáčení čeká režiséra obrazová střižna a potom nasazení zvuků a hudby. Zde se i definitivně rozhodne, jak bude reklamní spot dlouhý. Obvykle se dělají 20, 30 a 40 sekundové spoty a pěti vteřinové "připomínky", které jsou vždy na konci reklamních bloků. Práce v postprodukci trvá dva až čtyři dny.