Domovská stránka > J > Jak Přehrát Zvuk V Prezentaci?

Jak přehrát zvuk v prezentaci?

Na kartě Vložení vyberte Zvuk a potom zvolte Zvuk ze souboru. V průzkumníku souborů vyhledejte hudební soubor, který chcete použít, a potom klikněte na Vložit. Nechte ikonu zvuku na snímku vybranou, klikněte na kartě Přehrávání na seznam s názvem Spustit a vyberte Přehrát během několika snímků.

Přečtěte si více

Související článek

Jak nastavit zvuk klávesnice?

Zvuky klávesnice a jejich intenzitu lze nastavit pomocí Gboard. Virtuální klávesnice se používá pro jazyky a psaní. Přejděte do části Klávesy a vyberte požadovanou možnost.

Jak ozvučit prezentaci?

Najedete na slide, který chcete okomentovat. Kliknete na kartu "Prezentace" a následně na piktogram obrazovky s červeným puntíkem "Nahrát prezentaci / Zaznamenat prezentaci" a "začít nahrávat od aktuálního slidu". Právě se vám otevřel úplně jiný náhled. Nejprve si zde nastavte, co chcete.
Následně, jak nahrát zvuk k prezentaci?
Nahrání zvuku
  1. Vyberte Vložení > Zvuk.
  2. Vyberte Nahrát zvuk.
  3. Zadejte název zvukového souboru, vyberte možnost pro nahrávání a začněte mluvit.
  4. Pokud chcete zkontrolovat, co jste nahráli, vyberte Zastavit a potom vyberte Přehrát.
  5. Pokud chcete klip nahrát znovu, vyberte Nahrát.

A další otázka, jak vytvořit slideshow z fotek?

K tvorbě obrázkových slideshow existuje velké množství programů. Ne každý však poskytne kvalitní výstup, pohodlné ovládání a veškeré potřebné funkce. Mezi kvalitní zástupce aplikací v tomto oboru jistě patří Slideshow Studio HD od známého výrobce Ashampoo, které nyní přichází v nové verzi 3.
Navíc, v jakém programu vytvořit video?
Vytvoření videa z fotek v Zoner Photo Studiu je velmi jednoduchá a praktická funkce, která dodá vaší prezentaci šťávu. Za pár minut si díky ní vytvoříte video s hudbou, případně mluveným komentářem k prezentaci nebo publikování na internetu. Vyzkoušejte to zdarma!

Související článek

Na čem přehrát DVD?

Windows Media Player lze použít k přehrávání disků DVD-Video, což je typ disků, na kterých jsou distribuovány filmy.

A jak prezentovat fotografie?

Pokud byste je ale chtěli z úložiště stáhnout a vytisknout, nemusí být rozlišení dostatečné. Fotky Google můžete používat k automatické záloze fotografií ze svého chytrého telefonu s operačním systémem Android, samozřejmostí je pak sdílení s přáteli pomocí odkazu na fotografie nebo alba.
Pokud jde o toto, jak psát do dokumentu v mobilu?
Psaní a ukládání poznámek
  1. Klepněte na Učebnu. na kurz.
  2. Otevřete úkol souboru, do kterého chcete psát.
  3. Na kartě Vaše práce klepněte na Rozbalit .
  4. Vyberte jednu z možností:
  5. Vpravo nahoře klepněte na Upravit .
  6. Něco napište nebo nakreslete.
  7. Vyberte možnost k uložení poznámek:
  8. Vyberte možnost k zahození změn:

Jak psát ve Wordu v mobilu?

S Microsoft Wordem Mobile můžete otevírat, upravovat nebo dokonce vytvářet nové wordové dokumenty přímo v telefonu.
...
Vytvoření a uložení nového dokumentu
  1. V seznamu aplikacíklepněte na Office .
  2. Přejděte na Poslednía klepněte na Nový
  3. Po provedení změn klepněte na další
V čem prezentovat?
Ale popořádku.
  • Prezi.
  • Libre Office – Impress.
  • Google Drive – Slides.
  • Sozi.
  • Apache OpenOffice Impress.
  • Academic Presenter.
  • LaTeX Beamer and Prosper.
  • Impressive.

A další otázka, jak se dělá prezentace?

Vytvoření prezentace
  1. Otevřete PowerPoint.
  2. V levém podokně vyberte Nový.
  3. Vyberte možnost: Pokud chcete vytvořit prezentaci od začátku, vyberte Prázdná prezentace. Pokud chcete použít připravený návrh, vyberte jednu ze šablon.

By Ardella

Similar articles

V čem vytvořit tabulku? :: Jak vytvořit kartogram?
Užitečné odkazy