Domovská stránka > C > Co Je To Ppc Specialista?

Co je to PPC specialista?

PPC specialista je odborník na PPC (pay per click) reklamu. Nejčastěji se jedná o reklamu ve Facebooku (a Instagramu), Google Ads a skliku. Při výběru PPC specialisty doporučujeme klást důraz na hodnocení, které mu udělili předchozí kupující.

Přečtěte si více

Někdo se také může ptát, jak vypadá ppc?

Jak to funguje? Princip PPC reklamy spočívá v tom, že inzerent neplatí za zobrazení daného inzerátu, ale až za samotné prokliknutí reklamy. Jinými slovy, inzerent platí pouze za návštěvníky svých stránek, které reklama zaujala na tolik, že se chtěli dozvědět něco víc a proklikli se přes reklamu na web.
A jak začít s ppc?
Jak začít? PPC vyžaduje praxi. Na internetu najdete spoustu článků, existují školení, přednášky, webináře, ale dokud to nezačnete reálně dělat, neumíte nic. Potřebujete vidět, jak to reálně funguje, pochopit princip.

Někdo se také může ptát, co je nejdůležitější při optimalizaci kampaně ve vyhledávačích?

Nápady na optimalizaci:

Možná cílíte na špatné klíčové slova, zkontrolujte si vyhledávací dotazy. Zvažte své cíle nabídek a rozpočty, abyste rozšířili svůj dosah na širší publikum. Zkontrolujte reklamy, zda v nich komunikujete správné sdělení.
Jak na PPC kampaně?
Základní verzi PPC reklamy můžete vytvořit a spustit poměrně snadno a téměř ihned. Platíte, jen když o vaši reklamu někdo projeví zájem a klikne na ni. Výsledky reklamy můžete velmi přesně analyzovat a reklamu podle nich průběžně optimalizovat. Kampaň kdykoli spustíte, zastavíte nebo třeba jen dočasně pozastavíte.

Proč PPC?

Zaplatíte pouze za klik, tedy za uživatele, kterého vaše reklama skutečně zaujala. PPC bannery generují velmi levné imprese, cena za tisíc zobrazení se pohybuje maximálně v řádech korun. Lze je proto využít i ke kampaní na podporu značky.
Jak vytvořit PPC reklamu?
Jak vytvořit PPC reklamu na Google AdWords, která vám bude...
  1. Vytvoření a nastavení účtu AdWords. Doporučuji vytvořit si Gmail účet.
  2. Vyzvedněte si kredit 1000 Kč na Google reklamu zdarma.
  3. Struktura PPC reklam.
  4. Volba klíčových slov.
  5. Tvorba reklamních inzerátů
  6. Rozšíření reklam.

Co je to ppč?

PPC je zkratka z anglického pay-per-click a znamená platba za proklik. Příbuzný pojem je zkratka CPC (cost-per-click, cena za proklik). Inzerenti platí pouze tehdy, pokud uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku či kdekoli jinde na webu.
Kolik reklam by mělo být zahrnuto do jedné reklamní sestavy?
Mějte v každé reklamní sestavě alespoň dvě aktivní reklamy.

Jakou Velkou výhodu mají obsahové reklamy?

Reklamy v obsahové síti jsou zobrazovány uživatelům, kteří sem přišli vyhledat konkrétní řešení. Je zde tedy veliká pravděpodobnost konverze. Další velkou výhodou jsou nízké náklady. PPC reklama, která je zobrazována v obsahové síti, je totiž levná.

By Yankee Tredennick

Co je výhodou marketingu ve vyhledávačích sem? :: Co znamená krytí IP 65?
Užitečné odkazy