Domovská stránka
> J
> Jak Použít Tabulátor V Tabulce?
Jak použít tabulátor v tabulce?
Použití tabulátoru v tabulce
- Přejděte na Domů a vyberte ikonu pro otevření dialogového okna Odstavec .
- Vyberte Tabulátory.
- Do pole Pozice tabulátoru zadejte měrnou hodnotu tam, kde chcete zastavit tabulátor.
- Vyberte zarovnání.
- Pokud chcete, vyberte odkazovou čáru.
- Vyberte Nastavit.
- Vyberte OK.
Jak sčítat v tabulkách Google?
Zobrazení součtu a průměru
- V počítači otevřete tabulku v Tabulkách Google.
- Zvýrazněte buňky, které chcete vypočítat.
- Vpravo dole vyhledejte možnost Prozkoumat. . Vedle možnosti Prozkoumat uvidíte Součet: celkem.
- Pokud chcete zobrazit více výpočtů, klikněte na Součet. Průměr. Minimum. Maximum. Počet. Součet čísel.
Úprava dat v buňce
Otevřete tabulku v Tabulkách Google. Klikněte na prázdnou buňku nebo dvakrát klikněte na buňku, která není prázdná. Začněte psát.
Otevřete tabulku v Tabulkách Google. Klikněte na prázdnou buňku nebo dvakrát klikněte na buňku, která není prázdná. Začněte psát.
Jak vytvořit sdílený dokument?
Sdílení s návštěvníky
- Na počítači se přihlaste k pracovnímu nebo školnímu účtu.
- Přejděte na Disk Google, Dokumenty, Tabulky nebo Prezentace.
- Klikněte na soubor, který chcete sdílet.
- Klikněte na Sdílet .
- V sekci „Sdílet s lidmi a skupinami" zadejte e-mailovou adresu, se kterou chcete sdílet, a stiskněte klávesu Enter.
Ruční vytvoření kontingenční tabulky
- Klikněte na buňku ve zdrojových datech nebo v oblasti tabulky.
- Přejděte na Vložení > kontingenční tabulky.
- Excel zobrazí dialogové okno Vytvořit kontingenční tabulku s vybranou oblastí nebo názvem tabulky.
A jak ohraničení tabulky v libreoffice?
Nejdříve je nutné si vybrat uprostřed v rozbalovacím poli Styl, tloušťku a typ ohraničení (například zdvojená čára, která je uvnitř tenčí a vně tlustší). Na vybranou variantu stačí jen kliknout levým tlačítkem myši, čímž ji označíte.
Jak v LibreOffice seřadit podle abecedy? Potřebujeme-li v OpenOffice/LibreOffice seřadit nějaký seznam podle abecedy (může jít například o seznam literatury), označíme myší celou oblast která se má řadit, z hlavní lišty vybereme "Nástroje" ("Tools") -> "Řadit" ("Sort") a tady vybereme podle čeho má řazení probíhat.
Někdo se také může ptát, jak přidat řádek do tabulky v excelu?
Vložení nebo odstranění řádku
- Vyberte libovolnou buňku v řádku a pak přejděte na Domů > Vložit > Vložit řádky listu nebo Odstranit řádky listu.
- Můžete také kliknout pravým tlačítkem myši na číslo řádku a pak vybrat Vložit nebo Odstranit.
List můžete zmenšit nebo zvětšit, aby se lépe vešel na vytištěné stránky. To můžete udělat tak, že v části Vzhled stránkykliknete na tlačítko spouštěče oken. Potom klikněte na Měřítko > Upravit naa zadejte procento normální velikosti, kterou chcete použít.
Jak rozdělit list v Excelu?
Rozdělení listu na podokna
- Vyberte pod řádkem, ve kterém chcete rozdělení, nebo sloupec napravo od místa, kde chcete rozdělení rozdělit.
- Na kartě Zobrazení klikněte ve skupině Okno na Rozdělit. Pokud chcete podokna rozdělení odebrat, klikněte znovu na Rozdělit.
Similar articles
- Jak použít Diskpart?
Diskpart lze otevřít v systému Windows. Chcete-li otevřít příkazový řádek, zadejte příkaz Diskpart a stiskněte klávesu Enter. Ke spuštění programu Diskpart lze použít příkazový řádek Spustit. Spustíte jej stisknutím klávesy Shift a klávesy Enter.
- Co použít místo Wordu?
Nejlepší alternativou k aplikaci Microsoft Word je LibreOffice Writer.
- Co použít místo Adobe Flash Player?
Co nahradí blesk? Apple měl štěstí, že většinu toho, co dělala společnost Adobe, včetně podpory videa a zvuku, podporovala novější verze prohlížeče. Mnoho vývojářů se přesunulo na nový formát. Není tak náročný na výkon a nyní se používá téměř všude.
- Jaký použít HDMI kabel na set top box?
Pro set-top box nepotřebujete speciální kabel.
- Kdy použít hashtag?
- Na co použít hobliny?
- Kdy použít VPN?
- Jak použít ping?